10% Brytyjczyków w ostatnich pięciu latach zmieniało operatora dwukrotnie lub więcej, a 31% jednokrotnie
Powody przejścia do innego operatora są takie:
72% narzeka na internetową obsługę klienta,
45% zmieniłoby operatora gdyby przy wymianie telefonu po zakończeniu umowy terminowej nie był dostępny wymarzony model na który chcą zmienić
33% jest niezadowolonych z braku możliwości zadzwonienia do wsparcia przez kliknięcie na stronie
29% chciałoby móc dostosować do swoich wymagań domyślną stronę startową operatora w przeglądarce telefonu
21% chciałoby dostosowanych dla siebie wyników wyszukiwań
Powyższe dane nie dziwią. Wyprawa do salonu firmowego operatora także w Polsce kończy się ogólnym "niedasię" (nie mamy telefonu na którym Panu zależy, albo mamy go za absurdalną kwotę, nie można na bieżąco zmienic danych w systemie, nie możemy Panu sprzedać tego telefonu bez zmiany numeru). Cudowny worek z sensownymi ofertami rozwiązuje się nagle, kiedy do siedziby operatora przychodzi informacja o przeniesieniu numeru do innej sieci.
Ale wtedy to już jest za późno.
[Na podstawie cellular news , za telepolis]
Janusz A. Urbanowicz