Amerykańska sieć sklepów Best Buy wydała swój najnowszy folder reklamowy. Ujawniono w nim ostateczną datę premiery i cenę tabletu Xoom od Motoroli. Wielbiciele tej marki raczej się nie ucieszą, kiedy ją poznają.
Best Buy wprowadzi tablet do sprzedaży dokładnie 24 lutego tego roku. W USA trzeba będzie za niego zapłacić 800 dolarów bez jednego centa. Raczej nie ma więc szans na to, by urządzenie powalczyło na ceny chociażby z iPadem czy Galaxy Tab Samsunga. Xoom z 32GB wbudowanej pamięci i obsługą 3G jest droższy o 70 dolarów od podobnego produktu Apple. I choć urządzenie posiada kilka ważnych zalet - ekran o wyższej rozdzielczości, system operacyjny Android 3.0 - większość klientów w pierwszej kolejności zwróci zapewne uwagę na cenę i logo producenta. Mimo to, Motorola porównuje swój produkt do iPada. Zrobiła to w najnowszej reklamie emitowanej w trakcie amerykańskiego Super Bowl.
Sprawę pogarsza fakt, iż w tym samym folderze reklamowym napisano, że obsługa WiFi jest w Xoomie zablokowana dopóki jego nabywca nie wykupi abonamentu (na minimum miesiąc) u jednego z amerykańskich dostawców usług GSM. I choć informacja ta nie została jeszcze oficjalnie potwierdzona, to może jeszcze bardziej utrudnić Motoroli walkę o klienta.
Osoby zainteresowane tabletem Xoom mogą mimo to odwiedzić jego oficjalną stronę internetową , którą uruchomiła Motorola.
Krzysztof Pielesiek
[za: Venture Beat ]
Motorola Xoom WiFi 32GB
dane dostarcza: