Business Week podaje, że Groupon prowadzi już rozmowy z producentami kas. Ustalenia mają mieć na celu ułatwienie kasowania kuponów serwisu, dzięki którym można uzyskać zniżkę na dane usługi (o zasadach działania serwisów zakupów grupowych pisaliśmy w osobnym tekście ). Business Week powołując się na swoje źródła twierdzi, że Groupon chce sprawić, aby obsługa kuponów była tak łatwa jak korzystanie z kart płatniczych. Początkowe rozmowy toczone z producentami kas płatniczych zakładają wprowadzenie specjalnego przycisku, za pomocą których kasjerzy mieliby ułatwione zadanie odbierania kuponów i przyznawania zniżek.
Z codziennych powiadomień Groupona korzysta 60 milionów osób na całym świecie. Cały rynek zakupów grupowych w ubiegłym roku wyceniano na 873 miliony dolarów. Szacuje się, że do 2015 roku kwota ta wynosić ma 3,93 miliarda dolarów.