Badanie zostało wykonane za pomocą specjalnego narzędzia analizującego strony facebookowe serwisu Socialbakers. Raport podaje dane za luty. Czego możemy się z niego dowiedzieć?
Okazuje się między innymi, że na Facebooku zarejestrowało się już 5,6 miliona Polaków. Oznacza to, że Polska znajduje się na 23 miejscu jeśli chodzi o "populację kraju na Facebooku" (na pierwszym miejscu są Stany Zjednoczone, na drugim Indonezja).
Marką, która wywołuje największe zaangażowanie jest Greenpeace Polska, a zaraz za nią Mercedes. To bardzo ciekawe, ponieważ Greenpeace "lubi" trochę ponad 8 tysięcy osób, a najpopularniejszą markę, Cropp, aż 255 tysięcy. Jak widać, liczba fanów nie musi przekładać się na ich zaangażowanie.
Najaktywniejszą marką z kolei okazała się być Milka razem dla Tatr (63 tysiące fanów). Na kolejnych miejscach zestawienia znalazł się Polski oddział Toshiby oraz Oriflame.
Cały raport znajdziecie na stronach Socialbakers
[za Socialbakers ]
Joanna Sosnowska