Prawie jak śmieszne: reklama Internet Explorer 9

Microsoft czasami nie ma szczęścia do reklam. Wystarczy wspomnieć niesmaczną kampanię IE8 czy kontrowersje związane z Microsoft Kin. Polski banner internetowy zachęcający do zainstalowania nowego Internet Explorera również wpisuje się w ten trend.

Spójrzcie zresztą sami. Czy "twoja stara" jest śmieszna? Nie jest. Prawdę mówiąc nigdy nie była, ale jeszcze jakiś czas temu była popularna, co trochę usprawiedliwiało wszystkich żartujących w ten sposób. Teraz jednak to sformułowanie można określić tylko kolokwialnym "suchar".

Naprawdę nie wiemy do kogo ma trafić "twój stary trzyma z twoją starą [przeglądarką - dop. złośliwej redakcji]". Jeśli jednak polski oddział Microsoftu chciałby kontynuować kampanię w tym stylu (czyli dalej korzystać z odrobinę zwietrzałych, "młodzieżowych" sformułowań), to mamy kilka propozycji . Przykładowo:

- "A świstak siedzi i dalej korzysta z IE6."

- "Ale urwał! Bo korzystał z IE6."

- "Zobacz jaki explorer! Gonna give 'em a cziken!"

- "Twoja stara [przeglądarka] klaszcze u Rubika."

W razie gdyby któreś z powyższych haseł spodobało się ekspertom od marketingu Microsoftu, zrzekamy się praw autorskich do nich. A co.

[via Microsoft ]

TK

Więcej o: