Uniwersalny charakter tej publikacji oraz unikatowa wartość merytoryczna sprawia, że będzie ona towarzyszyła specjalistom od marketingu także w przyszłości. Jej autorzy na kilkudziesięciu stronach udowadniają, że mobile sprzedaje, a kampanie z użyciem tego kanału bywają bardziej efektywne niż działania desktopowi i doskonale uzupełniają media-mix.
Utrwaliła się opinia, że kanał mobilny nie jest należycie uwzględniany w media planach, ponieważ marketerzy z powodu braku informacji i twardych danych, pomijają go lub marginalizują w budżetach reklamowych. Ta publikacja ma obalić mity i udowodnić, że mobile to kanał nie tylko nowatorski i atrakcyjny, ale przede wszystkim efektywny.
W "Mobile advertising sprzedaje" znaleźć można wyłącznie rodzime przykłady, ponieważ to właśnie polskich przedstawicieli rynku reklamy mobilnej dotyczy publikacja i ich interesy reprezentuje. Jest zestawem eksperckich artykułów pokazujących kanał mobile w kontekście 360 stopni. Artykuły przeplatane case studies pokazują, że to nie teoria, ale wieloletnia praktyka podpartej twardymi danymi potwierdzającymi dojrzałość tego medium.
Wydawcą "Mobile advertising sprzedaje" jest GoMobi.pl - pierwszy serwis branży marketingu mobilnego w Polsce.