Lidl i Kolporter ostro ruszyły ze współpracą. Do końca roku saloniki prasowe w prawie 70 sklepach

47 nowych saloników Kolportera ma pojawić się w sklepach Lidla do końca 2018 r. To oznaczałoby bardzo mocny rozwój współpracy trwającej od 2014 r.

- Po latach testów mamy opracowany model, w którym kupujący będzie mógł skorzystać w jednym miejscu z większej oferty produktów i usług, bez utraty dotychczasowego komfortu zakupów. Dziś w sklepach Lidl działa już 20 naszych saloników, a w tym roku chcemy uruchomić 47 kolejnych - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Tylko w marcu br. w Lidlach powstało pięć saloników Kolportera - w Krotoszynie, Lublinie, Bytomiu oraz dwa w Zabrzu. Najbliższe planowane otwarcia to lokale w Pabianicach, Łodzi i Głuchołazach.

W salonikach Kolportera w sklepach Lidla asortyment jest podobny jak w innych punktach - to m.in. prasa, doładowania do telefonów, artykuły tytoniowe czy bilety. Można w nich także m.in. zrealizować zakłady Lotto czy opłacić rachunki.

- Podejmujemy szereg dalszych działań, aby nasza współpraca rozwinęła się jeszcze bardziej - pod względem ilości wspólnych punktów, ale też synergicznego rozwoju asortymentu produktów i usług - dodaje Materek.

W Polsce działa ponad 600 sklepów Lidla. Sieć saloników Kolportera to obecnie ok. 900 punktów.

***

Cotygodniowe podsumowanie roku 11/2018. Podcast ekonomiczno - polityczny Rafała Hirscha

Więcej o: