Badacze sztucznej inteligencji - Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska gośćmi specjalnymi FORUM IAB 2018

Prelekcje poświęcone interakcji człowiek-maszyna i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji FORUM IAB. Do agendy wydarzenia dołączyły wystąpienia badaczy sztucznej inteligencji - Kevin Warwick, emerytowany profesor uniwersytetów Reading i Coventry oraz Aleksandra Przegalińska, prowadząca badania w Massachusetts Institute of Technology.

Profesor Kevin Warwick zajmuje się badaniami nad sztuczną inteligencją, systemami biomedycznymi, robotyką i cyborgami, jest dyplomowanym inżynierem i członkiem IET. Na FORUM IAB wystąpi z prelekcją What is it like to be a Cyborg? Na podstawie wyników eksperymentów pokaże, jak wykorzystać technologię implantów i elektrod do stworzenia cyborgów: biologicznych mózgów dla robotów, których celem jest „ulepszanie” ludzkich możliwości oraz łagodzenie objawów chorób neurologicznych. Przedstawi również przykłady obszarów, w których połączenie mózgu biologicznego z technologią komputerową już przynosi efekty.

Doktor Aleksandra Przegalińska aktualnie prowadzi badania nad sztuczną inteligencją w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych. Pierwszego dnia FORUM IAB wystąpi z prelekcją Human - Machine Interaction – jak najlepiej rozmawiać z maszynami? Opowie o robotach, botach społecznych i humanoidalnych. Przedstawi również wyniki swoich najnowszych badań dotyczących interakcji człowiek-bot.

Podczas sesji plenarnej wystąpią także: Tadeusz Żórawski z PHD Poland z prezentacją pt. SmartHuman – jak wykorzystujemy (i jak będziemy wykorzystywać) dobrodziejstwa ery cyfrowej, Krzysztof Sobieszek  z Publicis Media Poland, który opowie o transformacji marketingu w pigułce oraz Wojtek Walczak z Melting Pot, który zdradzi gościom przepis na komunikację z uzależnionymi od digitalu. Podczas prelekcji (R)ewolucja rynku reklamy. Nie tylko online Marta Sułkiewicz z Gemiusa zaprezentuje najciekawsze wnioski z przeprowadzonego badania, a Tomek Rzepniewski i Grzegorz Smyka z Wavemaker pochylą się nad zagadnieniem wpływu technologii blockchain i kryptowalut na rynek reklamy.

Wśród 130 prelegentów Forum znajdą się najlepsi polscy eksperci marketingu - przedstawiciele agencji (m. in. z MediaCOM, Group M, Publicis Media, Starcom, Wavemaker, GoldenSubmarine, Netsprint, Deloitte Digital, Havas Media Group), marketerów (Allegro, OLX, Amica, Procter & Gamble), instytutów badawczych (IR Center, Gemius, Mobile Institute, Nielsen) czy wydawców (Agora, naTemat, AszDziennk).

Forum IABForum IAB K. Warwick

FORUM IAB 2018: Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia

12 edycja FORUM IAB odbędzie się w Warszawie w dniach 6-7 czerwca w Multikinie Złote Tarasy. Blisko 130 ekspertów podczas 90 prelekcji zaprezentuje trendy i wyzwania komunikacji marketingowej w obliczu postępującej digitalizacji i automatyzacji. W tym roku uwaga prelegentów i gości będzie skupiona na powrocie do wartości i na konsumencie, zrozumieniu jego potrzeb, oczekiwań i doświadczeń, których znajomość i poprawna interpretacja stanowi podstawę sukcesu marketerów i agencji. Pieczę nad programem objęła Rada Programowa Forum IAB, składająca się z 38 ekspertów branży marketingowej.   

Wydarzeniem towarzyszącym Forum IAB będzie DIMAQ Day - warsztaty poświęcone kompetencjom marketingowym, skierowane do profesjonalistów szeroko pojętej branży online.

Uczestnikami wydarzenia będą przedstawiciele reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych, firm technologicznych.

Sponsorami Głównymi Forum są: Wirtualna Polska Media, TVN, Orange, OLX, GetResponse, Wavemaker, Grupa Onet-RAS Polska, Inis, Allegro.pl, Mexad, Teads. Sponsorzy Wspierający to: Adform, AdRetail, PHD Media Direction, trnd. Partner Technologiczny: LG, współpraca: Newspoint, Monday - Agencja komunikacji zintegrowanej.

Głównym Partnerem Medialnym Forum IAB 2018 jest Marketer+. Partnerzy Medialni: Brief.pl, Grupa Onet-RAS Polska, Forbes, Gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Harvard Business Review Polska, Marketing przy kawie, My Company Polska, Magazyn Online Marketing, naTemat, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Social Press, Wirtualna Polska Media, wyborcza.pl.

Partnerzy Honorowi: KIG, Rada Reklamy

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatu otrzymują punkty certyfikacyjne.

Więcej informacji na temat 12 edycji Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

***

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ, IAB Internet Week). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

www.iab.org.pl

IAB PolskaIAB Polska IAB Polska

Więcej o: