Żabka i Uber Eats rozpoczynają współpracę. Będzie możliwa dostawa zakupów do domu

Żabka i Uber Eats uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. Na razie takie rozwiązanie będzie dostępne w Warszawie oraz Poznaniu w ramach programu pilotażowego.

Współpraca Żabki Uber Eats to część projektu "Żabka do domu", który został uruchomiony w kwietniu bieżącego roku, a także odpowiedź sieci na coraz popularniejsze wśród Polaków kupowanie online. Na razie Uber Eats dostarczy zakupy w dwóch miastach.

Zobacz wideo Aplikacje, które pomogą oszczędzać na zakupach

Żabka i Uber Eats rozpoczynają współpracę 

- Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce nawiązaliśmy współpracę z Uber Eats, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty z Żabki z dostawą pod wskazany adres. [...] Dzięki usłudze, klienci z Warszawy i Poznania, a niebawem z kolejnych miast, będą mieć zapewniony szybki dostęp do ulubionych produktów z oferty Żabki i przekąsek na ciepło Żabka Café. Produkty mogą zamawiać przez aplikację, a zakupy będą dostarczane nawet w pół godziny" - powiedziała wiceprezes Żabka Polska Tomasz Blicharski, cytowany w komunikacie.

W podobnym tonie wypowiedział się również przedstawiciel firmy dostawczej. - Dzięki współpracy z Żabką chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do produktów spożywczych, powiększając ofertę na naszej platformie - powiedziała Ilona Grzywińska-Lartique, dyrektor komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej w firmie Uber. 

Żabka z dowozem zakupów do domu. Jak będzie wyglądać proces zamawiania? 

W ofercie dostępnych będzie 600 produktów, w tym napoje oraz popularne posiłki z Żabka Café, podano w komunikacie. Zamawianie zakupów nie będzie się różnić od klasycznego wybierania zamówień z restauracji. Po skompletowaniu koszyka płatność odbywa się za pośrednictwem aplikacji Uber Eats. Jeśli któryś z produktów będzie niedostępny, w aplikacji pojawi się wiadomość na ten temat. Czas oczekiwania na zamówienie ma wynosić 30 minut od potwierdzenia dyspozycji przez sklep. 

Uber Eats z uwagi na pandemię wdrożył m.in.: bezkontaktowe dostawy, w których zamówienia zostawiane są pod drzwiami lub zgodnie z instrukcją użytkownika. 

Więcej o: