Awaria mBanku. Klienci zgłaszają problem z logowaniem do eMaklera

W środę 13 stycznia doszło do awarii mBanku. Klienci mają problem z korzystaniem z usługi maklerskiej eMakler. Po godz. 10 mBank ogłosił usunięcie usterki.

- No i kolejny dzień, zaraz po otwarciu sesji eMakler pada. Ciekawe jak szybko dziś to minie - zastanawiają się klienci mBanku w komentarzach na stronie internetowej downdetector.com, gdzie publikowane są raporty o podobnych awariach. Z informacji podanych na portalu wynika, że 78 proc. zgłoszeń dotyczy problemów z logowaniem się. Zgłaszana jest również awaria całego systemu. 

Awaria mBankuAwaria mBanku Fot. downdetector.com

Awaria eMaklera. mBank przeprasza

"Przepraszamy za utrudnienia. Występują problemy w dostępie do usług maklerskich (eMakler / mInwestor) przez aplikację mobilną i wersję przeglądarkową. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji" - przeprosili przedstawiciele mBanku na Twitterze. 

To kolejna awaria platformy inwestycyjnej mBanku w ostatnich dniach. Do poprzedniej doszło w piątek 8 stycznia. "Przepraszamy. Z przyczyn technicznych dostęp do usługi jest ograniczony. Możesz korzystać z notowań online i przeglądać operacje historyczne (np. zlecenia i transakcje)" - informowano wówczas.

Usunięcie skutków piątkowej awarii zajęło mBankowi około dwóch godzin. Po takim czasie od publikacji posta o problemach technicznych udostępniono drugi z informacją o uporaniu się z usterką. Jak widać, rozwiązanie okazało się nietrwałe, czego dowodem jest awaria, do której doszło w środę rano.

"Znów awaria systemu w BM mBanku. Nie można się zalogować do systemu transakcyjnego" - raportowali klienci eMaklera w komentarzach na Twitterze. "Witam, chciałem zgłosić, że eMakler mBanku znów nie działa, 3 raz w tym roku" - podkreślali inni.

Awaria eMaklera została usunięta

O godz. 10:30 na Twitterze mBanku pojawił się komunikat o usunięciu awarii. "Możecie korzystać z eMaklera w serwisie transakcyjnym i na aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia" - poinformowano.