Promocja dotyczy klientów wybierających ofertę Supernet w opcji T3. Dostaną oni darmowe 4 miesiące Netfliksa w jakości HD do oglądania na dwóch urządzeniach jednocześnie. Te same warunki są dostępne także dla aktualnych klientów T-Mobile (zmiana oferty nie spowoduje wydłużenia okresu obowiązywania umowy).
Jak tłumaczy Chris Whiteley, VP Business Development EMEA w Netflix: Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozpoczęciem współpracy z T-Mobile. Dzięki niej, klienci T-Mobile będą mogli w bardzo łatwy sposób korzystać z docenionych przez krytyków produkcji z serii Netflix Original i czerpać rozrywkę z telewizji oglądanej w zupełnie nowy sposób.
Netflix w T-Mobile źródło: materiały prasowe
Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zdecydować, czy chcą przedłużyć swoją subskrypcję. Operator robi ukłon w stronę osób nieposiadających karty kredytowej. Od lutego 2017 zaoferuje integrację płatności za usługę i umożliwi rozliczenie jej na jednej fakturze. Od przyszłego roku aplikacja Netflix będzie preinstalowana na smartfonach dystrybuowanych przez T-Mobile.
Czytaj też: Stworzył potęgę Netfliksa. Jakie ma plany wobec naszego kraju? 8 pytań do Reeda Hastingsa
Nową umowę skomentował również Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C w T-Mobile Polska: Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netfliksem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem.