Co ciekawe, nowy iPad to po prostu… iPad (bez przydomka Air). Urządzenie o wymiarach 240 x 169,5 x 7,5 mm tradycyjnie będzie oferowane w dwóch wariantach o pojemności 32 lub 128 GB miejsca na dane: z samym Wi-Fi oraz Wi-Fi i slotem na kartę nano-SIM (wersja Cellular). Ekran IPS o przekątnej 9,7 cala to oczywiście słynna Retina, zatem możemy liczyć na wysoką jakość obrazu (2048 x 1536 pikseli).
iPad fot. Apple
W przycisku Home zintegrowano skaner odcisków palców TouchID. Baterię litowo-polimerową o pojemności 32,4 Wh, która ma wystarczyć na około 10 godzin pracy naładujemy za pomocą złącza Lightning. Główny aparat o rozdzielczości 8 MP nagrywa wideo w jakości Full HD (1920 x 1080 pikseli) z prędkością 30 klatek na sekundę. Kamera FaceTime z przodu to moduł 1,2 MP nagrywający wideo w trybie 720p.
Nowy iPad będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: srebrnej, złotej oraz gwiezdnej szarości. Ceny zaczynają się od 1799 złotych za wersję z Wi-Fi oraz 2499 złotych za wariant Wi-Fi + Cellular.
iPhone 7 fot. Apple
Premierze nowego iPada towarzyszy nowa wersja kolorystyczna smartfonu Apple. Czerwony iPhone 7 oraz iPhone 7 Plus to specjalna edycja, której zakup wspiera Globalny Fundusz finansujący programy zwalczania HIV/AIDS.
Tu ceny zaczynają się od 3879 złotych za czerwonego iPhone’a 7 (ekran 4,7 cala) oraz 4479 złotych za iPhone’a 7 Plus (ekran 5,5 cala).
Zamówienia na nowe iPady oraz czerwonego iPhone'a 7 będzie można składać od 24 marca.
Zobacz też: Oto iPhone 7