LG V30 Raspberry Rose w Polsce. Co za kolor! Ten smartfon będzie się wyróżniać na salonach

Dzień Kobiet już za nami, ale to wcale nie oznacza, że kończą się atrakcje dla płci pięknej. To właśnie z myślą o paniach LG wprowadza do Polski smartfon V30 Raspberry Rose. Trzeba przyznać, że urządzenie w tej wersji kolorystycznej prezentuje się zjawiskowo.

Pod wieloma względami LG V30 to smartfon wyjątkowy. Pokazany na targach IFA 2017 w Berlinie okazał się jedną z najgłośniejszych premier tamtego czasu. Urządzenie trafiło do polskiej dystrybucji stosunkowo niedawno, bo dopiero w listopadzie. Tym co najbardziej zaskakuje przy pierwszym kontakcie z V30 jest jego niebywała lekkość. Waży on raptem 158 gramów i można odnieść wrażenie, że jest pusty w środku.

Znakomite wrażenie robi 6-calowa matryca OLED FullVision o wydłużonych proporcjach ekranu 18:9 i rozdzielczości QuadHD+ (2880 x 1440 pikseli). Tradycyjnie dla LG czytnik linii papilarnych, będący jednocześnie włącznikiem, umieszczono na tylnej ściance obudowy. Coraz więcej producentów decyduje się na takie rozwiązanie, oferując użytkownikowi więcej miejsca na przednim panelu i cieńsze ramki wokół ekranu.

 

Tuż nad skanerem znajdziemy podwójny aparat (16MP standardowy f/1.6 i 13MP szerokokątny f/1.9). Zastosowano w nim szklany obiektyw Crystal Clear Lens. Warto wspomnieć o niezwykle rozbudowanym trybie robienia zdjęć oraz filmowania z ustawieniami manualnymi, który pozwala naprawdę rozwinąć skrzydła w w kwestii mobilnej fotografii i wideografii. Do tego mamy również wysoki standard audio oraz nagrywania dźwięku (nawet w bardzo głośnym otoczeniu).

Czytaj też: IFA 2017: Premiera LG V30 i V30+. Koreańczycy pokazali dwa flagowce na sterydach. [PIERWSZE WRAŻENIA]

LG V30 Raspberry Rose można już kupować w internecie w sieci Play. Przy okazji klienci otrzymają również voucher o wartości 400 zł na produkty marki BeoPlay. Smarton zawędruje również do sprzedaży poza operatorskiej w cenie 2799 zł. Tu również oferowany będzie w pakiecie z bonem zakupowym, tym razem na 500 zł. Promocje obowiązują do 11 marca.

Veit Stutz: Zamiast wciąż szukać nowych wyzwań, lepiej dłużej zostać na danym stanowisku i wgryźć się w temat [NEXT TIME]