iPhone 8 i iPhone 8 Plus z czerwonymi obudowami. Szczytny cel. Premiera Apple tak cicha, jak rok temu

Mniej więcej rok temu pisałem o jednej z najcichszych premier Apple, z jakimi miałem do czynienia. Chodziło wtedy o specjalne edycje iPhone'a 7 i iPhone'a 7 Plus. Apple kontynuuje współpracę z organizacją Product (RED).

Do swojej aktualnej oferty Apple wprowadza iPhone’a 8 oraz iPhone’a 8 Plus w czerwonych wersjach obudowy. I stoi za tym konkretny powód. Gigant z Cupertino ponownie zdecydował się wesprzeć organizację Product (RED) zajmującą się walką z HIV oraz AIDS w Afryce.

Część zysków ze sprzedaży telefonów zostanie przekazana bezpośrednio na cele charytatywne. Dzięki trwającej od 11 lat współpracy Apple z Product (RED) udało się zebrać już 160 mln dol.

W odróżnieniu od ubiegłorocznej czerwonej wersji iPhone'a 7 Plus z białym frontem, iPhone 8 Plus Product (RED) ma czarny front. Produkty można zamawiać w przedsprzedaży od wtorku 10 kwietnia, a wysyłka rozpocznie się trzy dni później (13 kwietnia).

Czytaj też: Apple nie daje odetchnąć Spotify. Ma miliony nowych użytkowników, następni już czekają w kolejce

Ceny czerwonego iPhone'a 8 zaczynają się od 699 dol. (wersja 64 GB). Za większego iPhone'a 8 Product (RED) trzeba będzie zapłacić 799 dol. Warto pamiętać, że dostępność smartfonów i okres sprzedaży są ograniczone. Poprzednią edycję zakończono w momencie premiery iPhone'a 8, 8 Plus oraz iPhone'a X we wrześniu ubiegłego roku.

Jacek Walkiewicz: Widzę szanse w problemach, a wcześniej widziałem problemy w szansach [NEXT TIME]