Na sporej liczbie smartfonów z systemem Google Call of Duty: Mobile zatrzymuje się na ekranie logowania. Problem nie dotyczy iPhone’ów. Niektórzy wytrwali użytkownicy restartowali aplikację kilkadziesiąt razy i zdarzały się przypadki, że udało się ją włączyć. Nie widać jednak żadnego punktu wspólnego problemów, oprócz tego, że kłopoty pojawiają się przy pierwszym uruchomieniu. Najprawdopodobniej gra nie może pobrać wymaganej do rozpoczęcia zabawy paczki danych. Ponadto zniknęła opcja podłączenia kontrolerów. Podczas testów gry można było podłączyć pada lub myszkę i klawiaturę, teraz niestety jest to niemożliwe. Activision o problemach wie i stara się je naprawić. Pozostało jedynie czekać.
Testy CoD: Mobile prowadzone były już od roku. Produkcja była testowana przez zamkniętą grupę graczy, którzy mieli możliwość gry w niektóre tryby. Z każdym kolejnym miesiącem tytuł był rozwijany i rozszerzany o nowe opcje, aż do wczorajszej premiery. Grę można już pobrać na App Store oraz Google Play i chociaż jest darmowa, to dostępne są płatnie pakiety, które pozwolą nam szybciej zdobyć dodatkową broń i skórki. Premium Pass to koszt 47,99 zł, w zamian dostajemy 800 punktów COD. Premium Pass Plus to z kolei aż 2000 punktów COD, ale cena wzrasta do 119,99 zł.
Za Call of Duty: Mobile odpowiada studio Tencent, które ma duże doświadczenie w tworzeniu gier na mobilne urządzenia. Pochlebne oceny były kierowane w stronę gry od rozpoczęcia testów.