adsense

Więcej o:

adsense

  • Google wprowadziło w USA reklamy AdSense wideo

    wideo rozliczana jest z wydawcami w modelu CPM (za tysiąc odtworzeń danego klipu), reklama tekstowa - w CPC, czyli za każde kliknięcie. Reklamy AdSense for video oferowane są dla wydawców, którzy korzystają z technologii flash. Reklamy tekstowe dobierane są kontekstowo, według tytułów i opisów filmów. O

  • Nasza-Klasa: "Bez Google AdSense by nas nie było"

    Google AdSense. -Bez Google AdSense nie byłoby Naszej-Klasy- przyznaje Popowicz. Pieniądze z reklam pochłaniają jednak koszty łącz, serwerów i ludzi - w NK zatrudnionych jest 25 osób, w tym sześciu programistów i pięciu administratorów. Jak mówi nam szef Naszej-Klasy firma chce mieć najlepszych ludzi

  • Yahoo zamyka konkurencję dla Google AdSense

    - Europejskie Yahoo zamyka Content Match, dlatego że nie chcemy już dalej inwestować w rozwój tego produktu - podało Yahoo w swoim oświadczeniu. - Mamy inne produkty, które przyciągają reklamodawców i chcielibyśmy na nich się skupić. Content Match konkuruje bezpośrednio z usługą AdSense Google'a. W

  • Google w końcu ujawnia, ile zarabia na reklamach

    We wpisie na blogu koncernu czytamy, że marża zależna jest od rodzaju reklamy. A raczej od miejsca, w którym się ona pojawia. W ten sposób wyróżnić można AdSense dla treści, AdSense w wyszukiwarce, czy dla aplikacji mobilnych. Google podał marże jedynie dotyczące tych dwóch pierwszych rodzajów

  • Facebook odrzuca AdSense

    Stosunki między oboma gigantami są napięte, ze względu na różnice w polityce udostępniania danych użytkowników. Google zablokowało Facebookowi dostęp do książek adresowych poczty Gmail. Jednocześnie Facebook wymaga, aby sieć reklamowa udostępniła wszelkie dane o swojej działalności do wglądu

  • Nie uciekniesz przed reklamami Facebooka. Chcą być jak Google?

    Atlas to nowa usługa, którą Facebook chce wkrótce zaoferować reklamodawcom. Ma sprawić, że reklama w największym portalu społecznościowym świata stanie się równie efektywna, co AdSense - kluczowy produkt Google. Platforma nie jest nowa, Facebook kupił ją rok temu od Microsoftu

  • Recesja na rynku reklamy online? Niekoniecznie

    , to nie widać tego po wykresach ruchu generowanego z Google na strony internetowych sprzedawców, wskazuje Bill Tancer z HitWise. Jak piszą specjaliści z serwisu SEO Black Hat, przyczyną spadków o których mówi comScore może być po prostu zmiana działania mechanizmu AdSense, czyli reklam Google wyświetlanych

  • Google traci, Facebook zyskuje

    Jej zadaniem będzie przygotowanie ogólnoświatowego debiutu firmy i rozwijanie jej sieci reklamowej. Ma zarządzać działaniami marketingowymi, zasobami ludzkimi i polityką prywatności. Odejście Sandberg to poważny cios dla Google'a. Gdy zaczynała pracę w tej firmie, miała czterech podwładnych. Obecnie

  • Google inwestuje w serwis Pixazza

    . Pixazza jest taką graficzną wersją Google AdSense, które analizuje tekst dostępny na stronie, a następnie wyświetla dopasowane do zawartości strony reklamy - mówi dyrektor generalny Pixazzy Bob Lisbonne. Pixazza ma robić to samo dla zdjęć. Na AdSense zarabiają właściciele stron, którzy nie muszą trudzić

  • YouTube dla reklamodawców

    Google chce uruchomić usługę, która pozwoli stronom należącym do jej sieci reklamowej AdSense, wykorzystanie niektórych materiałów z YouTube. Przykładowo, jeśli jakaś strona lub blog poświęcony jest wspinaczce wysokogórskiej, to wydawcy będą mogli np. wybrać film o Himalajach z YouTube i umieścić