Grupa TVN

Więcej o:

Grupa TVN

  • Platforma TVN w Internecie

    Jak podaje Gazeta Prawna, projekt, którego koszt jest szacowany na 5-15 mln zł, ma być w przeważającej części (70 - 80 proc.) finansowany z reklam. Rentowność planowana jest w dwa lata po starcie. Monika Tomkiewicz

  • Warszawa: Testują telewizję mobilną

    Telewizja mobilna to rozwiązanie, które pozwala na dostęp do multimediów z wykorzystaniem telefonu komórkowego i innych urządzeń przenośnych. Daje to możliwość oglądania telewizji w dowolnym czasie i miejscu. Usługa obejmuje również cały szereg dodatkowych funkcji, takich jak linki do stron

  • TVN przedstawił szacunkowe wyniki za III kwartał

    TVN opublikuje wyniki finansowe za III kw. 3 listopada. "Przedstawione szacunki potwierdzają odporność przychodów Grupy TVN. Dobry wynik na poziomie przychodów został osiągnięty dzięki rosnącym przychodom pozareklamowym. Wcześniej ogłoszony program kontroli kosztów jest kontynuowany" - czytamy w

  • Standard&Poor's obniżył rating TVN, perspektywa negatywna

    ze względu na rozwój platformy cyfrowej "n". "W opinii Standard & Poor's pozytywne jest, że obecność platformy 'n' w grupie TVN może w dłuższym okresie zapewnić znaczące zróżnicowanie i stabilność grupy oraz zabezpieczyć ją przed rosnącą fragmentacją rynku" - czytamy także. W I połowie 2009 roku grupa TVN

  • Zysk netto TVN w górę, są "pierwsze oznaki poprawy na rynku reklamowym"

    "Nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej netto wzrósł do 32,3% z 31,7% w analogicznym okresie 2008 r." - czytamy w informacji spółki. W ciągu dziewięciu miesięcy udział grupy TVN w rynku reklamy telewizyjnej utrzymywał się na poziomie 35%. Powołując się na dane domu mediowego Starlink TVN podał