gtx470

  • Chcesz zagrać w 3D na trzech monitorach? Musisz poczekać.
  • XFX ukarane za współpracę z AMD ?

    XFX ukarane za współpracę z AMD ?

    XFX to firma, której ambicją jest budowa najszybszych karta graficznych na świecie. Intrygujący jest więc ruch NVIDIA, która karze firmę za współpracę z ATI,...

    Kuba Gładykowski
  • Premiera kart Nvidia GTX480 i GTX470

    Premiera kart Nvidia GTX480 i GTX470

    Nadszedł dzień, długo wyczekiwanej premiery najnowszych kart od Nvidia. Czy karty te zasługują na miano rewolucji, czy jest to tylko marketingowy chwyt? Ile...

    Kuba Gładykowski
Więcej o:

gtx470

  • EVGA wprowadza wodne chłodzenie do swoich kart GTX470/480

    EVGA zdążyła przyzwyczaić użytkowników komputerów PC do dwóch faktów. Produkty EVGA zawsze są wyjątkowe i mało kogo na nie stać. Karty GTX470 i GTX480 zostały wyposażone w bloki wodnego chłodzenia z miedzianą podstawką, które pomogła zaprojektować firma Swiftech. Dzięki temu, jak twierdzi Nvidia

  • Premiera kart Nvidia GTX480 i GTX470

    Podczas telekonferencji w której braliśmy udział, Nvidia zaprezentowała dwie zupełnie nowe karty graficzne: GeForce GTX480 oraz jej zubożoną wersję GTX470. Są to pierwsze karty oparte o nową architekturę Fermi i otwierają nową serię kart oznaczonych jako GeForce 400. Tym samym Nvidia zaczęła

  • XFX ukarane za współpracę z AMD ?

    Tak przynamniej donosi serwis Fudzilla.com, powołując się na kilka niezależnych źródeł. Firma XFX z kolei utrzymuje że to ich decyzja, gdyż wolą Radeony, i przygotowuje premierę fabrycznie podkręconej karty Radeon HD5970 z 4GB RAMu, która ma zmiażdżyć nowe układy Nvidii. Dziwny to klimat.

  • Asus i Zotac prezentują swoje karty GTX 470 i GTX 480

    Zarówno Asus jak i Zotac nie były w stanie poczekać do poniedziałku i już zaprezentowały mediom swoje nowe karty z wykorzystaniem układu Fermi od Nvidii. Obie firmy przedstawiły karty o nazwach kodowych GTX470 oraz GTX 480. Aby lepiej je od siebie odróżnić Asus dodaje do swoich produktów

  • Nvidia wprowadza tańsze Fermi - GTX 465

    zachowanie realistycznej fizyki w grach, oraz aktualną architekturę CUDA. W ramach odchudzania GTX 465 obniży jednak ilość samych jednostek cieniujących do 352 (448 w GTX 470), teksturujących do 44 (56 w GTX470) i ROP do 32 (40 w GTX 470). Bez zmiany natomiast zostało taktowanie rdzenia, shaderów i rodzaj