Aż 11 procent polskiego rynku laptopów należy do T-Mobile

To dużo. Operatorzy telekomunikacyjni zaczęli podbierać klientów sklepom.

Jak informuje Rzeczpospolita , coraz więcej osób zaczyna rezygnować z kupowania komputerów na kredyt w sklepach, a zamiast tego wybierają niedrogiego laptopa z abonamentem u operatorów telekomunikacyjnych. RP tłumaczy, że konsekwencja wprowadzenia ograniczeń w udzielaniu pożyczek bankowych.

Dlatego nie dziwi specjalnie, że T-Mobile, sieć w ofercie której znajdziemy ultrabooka czy kilka laptopów różnych producentów zyskała już 11% udziału w rynku laptopów w Polsce.

Rzeczpospolita przypomina, że

Rynek komputerów PC w Polsce jest szacowany na 3 mln sztuk rocznie (z czego 2,2 mln to komputery przenośne). Rynek tabletów jest szacowany na 100 tys. w 2011 r. oraz ok. 250 tys. sztuk w 2012 r.
Więcej o: