Anna Lewandowska stworzyła markę „Foods by Ann”, ponieważ – jak sama pisze – istniejące nie spełniały jej oczekiwań pod względem funkcjonalnym lub jakościowym. Na markę składają się m.in. batony Power Bar, które można nabyć w sklepie internetowym sportsmenki za 3,79 lub 5,99 zł (batony o masie 35 lub 60 g). Dostępne są także w sieci Piotr i Paweł, a w tym roku pojawiła się informacja, że batony trafiają również na stacje benzynowe Shell.
Teraz Lewandowska porozumiała się z siecią Żabka.W ramach specjalnej akcji sprzedażowej „in-out” batony energetyczne są dostępne w sprzedaży w dniach 12-25 lipca. Batony Pocket Energy barssą dostępne w czterech smakach: Kakao & Malina, Marchew & Pomarańcza, Truskawka & Burak, Jabłko & Cynamon.
W internecie można także zakupić inne produkty marki „Foods by Ann”. Dostępne są musli, smoothie, szejki, ekologiczne białko i masło i inne produkty związane ze zdrowym żywieniem.
– Moim celem jest wskazanie ludziom właściwych nawyków żywieniowych oraz pokazanie, że produkt zdrowy nie musi się kojarzyć z wyrzeczeniem. Ponadto chcę, aby sygnowany przeze mnie produkt kojarzył się z najwyższą jakością. Nie pozostawiam moich klientów samych z niewiele mówiącym produktem. Moi odbiorcy są świadomi w jaki sposób używać moich produktów oraz jakie one niosą za sobą korzyści. Wszystko to dzięki wsparciu płynącemu z mojego bloga – pisze Lewandowska.
Żabka jest największą działającą w Polsce siecią małych sklepów spożywczych. Ma ponad 4500 sklepów.