Popularna amerykańska sieć pizzerii zamierza pod koniec roku wkroczyć na polski rynek. Będzie hit?

Spółka Papa John's International, właściciel sieci popularnych na całym świecie pizzerii Papa John's poinformowała o kolejnych inwestycjach. Na liście Polska.

W komunikacie prasowym czytamy, że: "Spółka PJ Western podpisała porozumienie dotyczące otwarcia w Kazachstanie 16 restauracji na przestrzeni najbliższych pięciu lat. Pierwszy lokal ma zostać otwarty w mieście Ałmaty w ciągu najbliższych miesięcy. Oprócz tego w ostatnim kwartale br. spółka PJ Western zamierza otworzyć swoją pierwszą restaurację w Kirgistanie, a plany na kolejne trzy lata zakładają otwarcie sześciu lokali w Biszkeku. Pod koniec 2017 r. spółka zacznie także realizować plany otwarcia 23 restauracji w Polsce."

- Bardzo się cieszymy z wprowadzenia na wspomniane trzy rynki marki pizzy Papa John’s - powiedział Chris Wynne, współwłaściciel i dyrektor generalny PJ Western.

Do inwestycji w rynki wschodnie spółkę zachęcił sukces, jaki odniosła w Rosji i na Białorusi.

Papa John’s International to trzecia co do wielkości firma na świecie zajmująca się dostarczaniem pizzy. Łącznie posiada ok. 5 tys. lokali w 45 krajach.

Jest oficjalnym sponsorem krajowej ligi futbolu amerykańskiego (NFL), oficjalnym dostawcą pizzy najważniejszej amerykańskiej ligi baseballu (MBL) i oficjalnym partnerem stowarzyszenia zajmującego się organizacją wyścigów równoległych (NHRA).

Choć dziś Papa John's to międzynarodowa korporacja, to wszystko zaczęło się od rodzinnego biznesu, na czym zresztą firma buduje swój wizerunek.

 
Więcej o: