Motywem przewodnim magazynu dla dorosłych pod wodzą nowej redaktor naczelnej będzie hasło SEKS.MISJA. Jak sugeruje wydawnictwo, pierwszy człon sloganu ma podkreślać, że profil pisma nie zmieni się i nadal będzie skupiał się wokół erotyki. ”Misja” ma ponoć sugerować, że magazyn będzie poruszał także ważne i niezbędne tematy, luźno powiązane z motywem przewodnim ”Playboya”.
”Playboy” od zawsze tworzył wyjątkową przestrzeń medialną adresowaną do osób o otwartych umysłach, wypełnioną kobiecym pięknem i przyjemnościami życia. I choć ta przestrzeń wciąż istnieje, wymaga modyfikacji
- skomentował zapowiedź zmian Bijan Khezri, prezes Marquard Media Polska, spółki wydającej ”Playboya”.
”Playboy” od zawsze kojarzył się z siłą wprowadzającą zmiany. Kobieta na stanowisku naczelnej tego tytułu jest więc naturalną koleją rzeczy. To magazyn, w którym twórcy nie boją się kontrowersyjnych tematów, przełamujących tabu
- powiedziała w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Anna Mierzejewska. I dodała:
Nigdy nie brakowało również zmysłowych zdjęć kobiet, które reprezentują coraz szerszą i bardziej zróżnicowaną grupę odbiorców. Media społecznościowe stwarzają możliwość coraz większej interakcji z czytelników, a co za tym idzie ukształtowania Playboya jako miejsca ciekawej i wartościowej dyskusji
Dziennikarka ma 27 lat, jest studentką Polskiej Szkoły Reportażu. Od początku kariery zawodowej była związana z wydawnictwem Marquard Media Polska, pisząc dla papierowych i internetowych wydań magazynów ”Joy” i ”Cosmopolitan”.