Hot dogi należą do najczęściej kupowanych przekąsek w sieci sklepów Żabka. Z tego względu właściciele zdecydowali się na ukłon w stronę osób niespożywających mięsa i od przyszłego roku w ofercie dostępne będą również hot dogi bezmięsne.
Żabka z bezmięsnym hot dogi. Wszystko z troski o potrzeby klientów
- Żabka jest jednym z rynkowych liderów sprzedaży hot-dogów, produkt ten jest również najczęściej wybierany przez użytkowników aplikacji żappka jako nagroda w programie lojalnościowym. Dostrzegamy natomiast różnice w preferencjach konsumentów odwiedzających sklepy naszej sieci i do potrzeb wszystkich z nich chcemy się jak najlepiej dostosować - tłumaczy w rozmowie dla Wirtualnemedia.pl Jerzy Roguski, dyrektor handlowy firmy Żabka Polska.
Hot dogi będą zawierały wegetariański substytut mięsa. Na razie są testowane, w ofercie powinny pojawić się w przyszłym roku.
Żabka wychodzi poza wąskie ramy handlu detalicznego. Coraz odważniejsze inwestycje
Od dłuższego czasu możemy zaobserwować, że sieć sklepów coraz mocniej atakuje inne sektory związane z handlem. Coraz popularniejsza staje się aplikacja żappka, a we wrześniu zapowiedziano, że do końca roku sieć posiadać będzie 6 tys. placówek. Żabka coraz mocniej stara się zachęcić klientów do oferty śniadaniowej, stąd też w ofercie pojawiły się kawa, kanapki czy rzeczone hot dogi. Obecnie w Polsce istnieje ponad 5,8 tys. sklepów Żabka, dziennie odwiedzanych przez 2 mln osób.
Czytaj także: Żabka przyciąga franczyzobiorców. Gwarantuje 15 tys. zł miesięcznie przychodu przez pół roku