Inditex jest właścicielem takich marek jak Zara, Stradivarius, Pull&Bear, Bershka czy Oysho. Holding postanowił przeprowadzić restrukturyzację w związku ze stratami, jakie przyniósł kryzys spowodowany koronawirusem. Sieć planuje zamknąć nawet do 1200 sklepów w Europie i Azji. Nie dojdzie jednak do grupowych zwolnień, ponieważ w planach jest otworzenie 450 nowych placówek oraz inwestycja w sprzedaż internetową. W tym właśnie dziale zatrudnienie mają znaleźć pracownicy, którzy stracą dotychczasowe stanowiska ze względu na zmiany.
W czerwcu tradycyjnie rozpoczyna się okres letnich wyprzedaży. Promocje organizują wszystkie marki należące do grupy Inditex. Są to nie tylko ZARA, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, ale także Massimo Duty, Oysho, Zara Home czy Uterqüe. Promocja w tych sklepach rozpoczęła się pomiędzy środą a czwartkiem 17 i 18 czerwca. Dostęp do niej najpierw mieli użytkownicy aplikacji, godzinę później wyprzedaż ruszyła na stronach internetowych, a następnego dnia rabaty zaczęły obowiązywać także w sklepach stacjonarnych.
Letnia wyprzedaż marek grupy Inditex to szansa na zaoszczędzenie pieniędzy. Rabaty sięgają nawet 60 proc.