"Niestety obecnie trwa awaria, nasi technicy pracują nad jak najszybszym jej usunięciem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności" - czytamy w odpowiedziach na skargi klientów w mediach społecznościowych firmy.
Użytkownicy sieci T-Mobile informowali, że awaria dotyczy m.in. Łodzi, Radomia, Piotrkowa Trybunalskiego czy Sieradza. Klienci pytają się operatora w mediach społecznościowych kiedy awaria zostanie usunięta. "Obecnie trwają prace naprawcze, przepraszamy za utrudnienia" - czytamy na Facebooku.
Więcej informacji na stronie głównej Gazeta.pl
W serwisie Downdetector.pl, gdzie zgłaszane są awarie, na jednym z wykresów widzimy, że problemy około godz. 14.30 zgłosiło ponad 5 tys. użytkowników. Najczęściej zgłaszane miejsca to Łódź, Warszawa, Zgierz, Pabianice, Wrocław, Piotrków Trybunalski, Kraków, Tomaszów Mazowiecki i Bełchatów.
Najczęściej zgłoszenia dotyczyły problemów z siecią komórkową (80 proc. zgłoszeń), internetem mobilnym (15 proc.) oraz internetem stacjonarnym (6 proc.).
Jak poinformowała nas sieć przyczyną awarii jest uszkodzenia światłowodów zapewniających usługi klientom w Łodzi i okolicach.
"Bardzo serdecznie przepraszamy za niedogodności. Technicy są już na miejscu i robią co w ich mocy, żeby naprawić uszkodzone łącza. Jednocześnie przygotowujemy alternatywne połączenia, żeby problemy potrwały jak najkrócej. Będziemy informować na bieżąco o przebiegu prac" - zakomunikowała sieć T-Mobile.