Samsung ma problem. Sieć komórkowa anulowała klientom zamówienia na składanego smartfona

Z powodu nadal nieznanej daty premiery składanego smartfona Samsunga Galaxy Fold, amerykańska sieć AT&T zdecydowała się anulować zamówienia składane przez jej klientów.
Zobacz wideo

Jak donosi CNN Business, operator AT&T rozesłał informacje do osób, które zdążyły zamówić składany smartfon Samsunga w przedsprzedaży. Wcześniej sieć telefonii komórkowej sugerowała, że urządzenia zostaną wysłane do klientów 13 czerwca. Nie jest jednak możliwe, bo Samsung nadal nie ogłosił publicznie daty wprowadzenia Galaxy Folda do regularnej sprzedaży.

Niestety Samsung opóźnił wydanie Folda, co oznacza, że nie możemy wysłać Twojego telefonu i musimy anulować Twoje zamówienie

- przeczytali w mailingu klienci amerykańskiej sieci.

AT&T zadeklarowała zwrot kosztów (prawie 2 tys. dolarów za smartfon), a w ramach rekompensaty dołożył wszystkim uczestnikom przedsprzedaży kartę podarunkową o wartości 100 dolarów do wykorzystania w sklepie operatora.

Odwlekana obecność Folda na rynku

Pierwotna data wprowadzenia Galaxy Folda do oferty firm komórkowych i sprzedawców telefonów została już raz przesunięta. Zapowiadany termin 23 kwietnia nie został dotrzymany przez koreańskiego producenta ze względu na problemy z ekranem. W niezależnych testach okazał się on być dużo bardziej wrażliwy, niż wykazały wstępne testy samej firmy.

Samsung Galaxy Fold został po raz pierwszy zaprezentowany w lutym 2019 r. na konferencji w San Francisco. O ile projekt zyska pozytywny finał, smartfon będziemy mogli używać składając niczym książkę i korzystać z niego zarówno w trybie smartfona, jak i tabletu - zmniejszając lub powiększając w zależności od potrzeb jego powierzchnię ekranu.

Fold będzie wyposażony w 7,3-calowy wyświetlacz Infinity Flex Display o rozdzielczości 1536 x 2152. Po złożeniu zmienia się on w mniejszy - 4,6" ekran (840 x 1960). Co więcej? 12 GB RAM, 512 GB pamięci użytkownika oraz dwie baterie o łącznej mocy 4380 mAh.