SkyShowtime zadebiutował w Polsce we wtorek 14 lutego. Nowa amerykańska platforma VOD od razu ruszyła z promocją i oferuje subskrypcję w cenie 12,49 zł miesięcznie (standardowa opłata wynosi 24,99 zł miesięcznie). Niestety już na starcie pojawiły się pierwsze problemy techniczne i niejasności związane z promocją.
Serwis streamingowy informuje, że z promocji "na zawsze" można skorzystać, jeśli pomyślnie ukończyliśmy proces rejestracji do 11 kwietnia 2023 roku w witrynie internetowej SkyShowtime pod TYM adresem (lub do 28 marca - SkyShowtime podaje rozbieżne daty w różnych miejscach).
Niektórzy internauci zwrócili uwagę, że nie można skorzystać z promocji, rejestrując się przez aplikację. Okazuje się, że promocja jest dostępna, ale tylko przy rejestracji przez stronę internetową. Tego dowiadujemy się dopiero w regulaminie SkyShowtime, gdzie podkreślono: "Należy pamiętać, że aby skorzystać z tej oferty promocyjnej, trzeba zarejestrować się w witrynie internetowej SkyShowtime. Niniejsza oferta promocyjna nie jest dostępna, jeśli użytkownik zarejestruje się za pośrednictwem platform podmiotów zewnętrznych (w tym sklepu z aplikacjami)".
Natomiast w zakładce "Pomoc" czytamy, że z promocji można skorzystać, nawet jeśli zarejestrowaliśmy się przez aplikację SkyShowtime. W tym celu należy najpierw dokonać zakupu i zapłacić pełną cenę (opłata 24,99 zł miesięcznie), a następnie skontaktować się z zespołem obsługi klienta. SkyShowtime wyjaśnia, że w tej sytuacji platforma zwróci 50 proc. zapłaconej kwoty i zastosuje promocję do konta.
Więcej informacji z Polski przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Platforma zaznacza również, że standardowa opłata może ulec zmianie "z co najmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem, z możliwością bezpłatnego anulowania przed wejściem zmiany w życie". Co to oznacza dla użytkowników, którzy skorzystają z promocji "na zawsze"? "Jeśli standardowa opłata ulegnie zmianie, cena promocyjna w ramach oferty promocyjnej 'Pół ceny na zawsze' będzie wynosić 50 proc. nowej standardowej miesięcznej opłaty cyklicznej, która dotyczy posiadanej subskrypcji SkyShowtime" - czytamy w regulaminie.
Poprosiliśmy serwis SkyShowtime o komentarz w tej sprawie. Czekamy na odpowiedź.
Niestety to nie koniec problemów. Część użytkowników twierdzi, że system nie kwalifikuje ich do promocji, natomiast inni mieli problem z założeniem konta i podłączeniem karty płatniczej przez smartfon - podaje serwis Wirtualna Polska.
Część użytkowników nie ukrywa rozczarowania. Nowy serwis streamingowy nie udostępnił wszystkich odcinków wyemitowanych w USA, brakuje również niektórych klasyków i treści w jakości 4K.
- SkyShowtime nie zaliczyło idealnego startu na polskim rynku, ale gdy sięgniemy pamięcią do debiutu innych platform w naszym kraju, to okaże się, że każda z nich mierzyła się z podobnymi problemami - powiedział Mateusz Zaczyk, szef portalu Filmozercy.com w rozmowie z Wirtualną Polską.
- Gdy zadomowi się już w Polsce i wzmocni działania marketingowe skoncentrowane wokół promocji swoich największych serialowych premier z uniwersum "Yellowstone", czy kolejnych głośnych nowości kinowych pokroju "Top Gun: Maverick", to okaże się poważnym konkurentem dla kilku platform streamingowych - ocenia Zaczyk.