SkyShowtime ma problemy z promocją "na zawsze". Jak się zarejestrować, aby odebrać zniżkę?

SkyShowtime oferuje promocję "na zawsze" - wystarczy w terminie wykupić subskrypcję, aby płacić o połowę mniej. Jednak wielu użytkowników nie wiedziało, że z promocji można skorzystać bez problemów, gdy zarejestrujemy się przez stronę internetową, a nie aplikację.

SkyShowtime zadebiutował w Polsce we wtorek 14 lutego. Nowa amerykańska platforma VOD od razu ruszyła z promocją i oferuje subskrypcję w cenie 12,49 zł miesięcznie (standardowa opłata wynosi 24,99 zł miesięcznie). Niestety już na starcie pojawiły się pierwsze problemy techniczne i niejasności związane z promocją.

SkyShowtime i promocja "na zawsze". Jak ją otrzymać? Czytamy regulamin

Serwis streamingowy informuje, że z promocji "na zawsze" można skorzystać, jeśli pomyślnie ukończyliśmy proces rejestracji do 11 kwietnia 2023 roku w witrynie internetowej SkyShowtime pod TYM adresem (lub do 28 marca - SkyShowtime podaje rozbieżne daty w różnych miejscach).

Niektórzy internauci zwrócili uwagę, że nie można skorzystać z promocji, rejestrując się przez aplikację. Okazuje się, że promocja jest dostępna, ale tylko przy rejestracji przez stronę internetową. Tego dowiadujemy się dopiero w regulaminie SkyShowtime, gdzie podkreślono: "Należy pamiętać, że aby skorzystać z tej oferty promocyjnej, trzeba zarejestrować się w witrynie internetowej SkyShowtime. Niniejsza oferta promocyjna nie jest dostępna, jeśli użytkownik zarejestruje się za pośrednictwem platform podmiotów zewnętrznych (w tym sklepu z aplikacjami)".

Natomiast w zakładce "Pomoc" czytamy, że z promocji można skorzystać, nawet jeśli zarejestrowaliśmy się przez aplikację SkyShowtime. W tym celu należy najpierw dokonać zakupu i zapłacić pełną cenę (opłata 24,99 zł miesięcznie), a następnie skontaktować się z zespołem obsługi klienta. SkyShowtime wyjaśnia, że w tej sytuacji platforma zwróci 50 proc. zapłaconej kwoty i zastosuje promocję do konta.

Więcej informacji z Polski przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

Platforma zaznacza również, że standardowa opłata może ulec zmianie "z co najmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem, z możliwością bezpłatnego anulowania przed wejściem zmiany w życie". Co to oznacza dla użytkowników, którzy skorzystają z promocji "na zawsze"? "Jeśli standardowa opłata ulegnie zmianie, cena promocyjna w ramach oferty promocyjnej 'Pół ceny na zawsze' będzie wynosić 50 proc. nowej standardowej miesięcznej opłaty cyklicznej, która dotyczy posiadanej subskrypcji SkyShowtime" - czytamy w regulaminie.

Poprosiliśmy serwis SkyShowtime o komentarz w tej sprawie. Czekamy na odpowiedź.

"SkyShowtime nie zaliczyło idealnego startu na polskim rynku"

Niestety to nie koniec problemów. Część użytkowników twierdzi, że system nie kwalifikuje ich do promocji, natomiast inni mieli problem z założeniem konta i podłączeniem karty płatniczej przez smartfon - podaje serwis Wirtualna Polska.

Część użytkowników nie ukrywa rozczarowania. Nowy serwis streamingowy nie udostępnił wszystkich odcinków wyemitowanych w USA, brakuje również niektórych klasyków i treści w jakości 4K.

- SkyShowtime nie zaliczyło idealnego startu na polskim rynku, ale gdy sięgniemy pamięcią do debiutu innych platform w naszym kraju, to okaże się, że każda z nich mierzyła się z podobnymi problemami - powiedział Mateusz Zaczyk, szef portalu Filmozercy.com w rozmowie z Wirtualną Polską.

- Gdy zadomowi się już w Polsce i wzmocni działania marketingowe skoncentrowane wokół promocji swoich największych serialowych premier z uniwersum "Yellowstone", czy kolejnych głośnych nowości kinowych pokroju "Top Gun: Maverick", to okaże się poważnym konkurentem dla kilku platform streamingowych - ocenia Zaczyk.

Zobacz wideo Jeden krok do przodu i dwa kroki wstecz. Surface Laptop 5 to sprzęt pełen sprzeczności [TOPtech]
Więcej o: