Marketing 5.0. Czy to już?

W marketingu tanio już było - mówi Krzysztof Masłowski, współzałożyciel Agencji Marketingu 5.0 VERSEO. Jak wykorzystać najnowsze technologie i w jaki sposób obecnie pozyskuje się klientów- opowiada o tym w rozmowie z Magdą Biednik.

"Im szybciej klient wejdzie w nowy kanał i się go nauczy, tym bardziej w przyszłości oszczędzi. Chat GPT to jest jedno z kolejnych narzędzi, bez których nie da się robić współcześnie marketingu" – opowiada o aktualnych wyzwaniach w branży digital marketingu - Krzysztof Masłowski".

Posłuchaj podcastu

„Obecny świat marketingu, czyli de facto sprzedaży, jest tak skomplikowany, że niejedna firma, mając dobrze działający sklep, próbowała to skopiować pod inną marką. Zastosowano te same metody i okazało się, że ten drugi sklep nie sprzedaje – mówi. Oczywiście są pewne metody, które działają, ale wszystko trzeba za każdym razem dopasowywać do klienta. Testowanie to klucz do dobrego marketingu".

Jaki budżet powinna mieć firma, która zapuka do drzwi VERSEO? Czego dzisiaj potrzebują klienci?  

Krzysztof Masłowski odpowiada też szczegółowo na pytania: jakich kompetencji szukają u współpracowników, jakimi wartościami kieruje się firma oraz dlaczego zarobki są jawne i jakie wynikają z tego konsekwencje – dla pracowników, ale także dla organizacji? Czy proces ujawnienia wynagrodzeń był trudny i co pokazał właścicielom?

Krzysztof Masłowskiwspółzałożyciel i prezes VERSEO – pierwszej agencji marketingu 5.0, uważa, że jedną z najważniejszych umiejętności w najbliższym czasie będzie radzenie sobie i umiejętne korzystanie ze sztucznej inteligencji. Sam używa też Chat GPT prywatnie, o czym opowiada w podcaście.

Magda Biednik przez wiele lat dziennikarka i redaktorka naczelna serwisów ekonomicznych (TVN24, TVNCNBC, wp.pl, Agora) a teraz także przedsiębiorczyni, trenerka wystąpień publicznych. Jako przedsiębiorczyni sama codziennie staje przed pytaniem — jak skutecznie docierać do klientów i odbiorców tworzonych przez siebie treści.

Materiał promocyjny firmy Verseo — Agencji Marketingu 5.0

Więcej o: