"Im szybciej klient wejdzie w nowy kanał i się go nauczy, tym bardziej w przyszłości oszczędzi. Chat GPT to jest jedno z kolejnych narzędzi, bez których nie da się robić współcześnie marketingu" – opowiada o aktualnych wyzwaniach w branży digital marketingu - Krzysztof Masłowski".
„Obecny świat marketingu, czyli de facto sprzedaży, jest tak skomplikowany, że niejedna firma, mając dobrze działający sklep, próbowała to skopiować pod inną marką. Zastosowano te same metody i okazało się, że ten drugi sklep nie sprzedaje – mówi. Oczywiście są pewne metody, które działają, ale wszystko trzeba za każdym razem dopasowywać do klienta. Testowanie to klucz do dobrego marketingu".
Krzysztof Masłowski odpowiada też szczegółowo na pytania: jakich kompetencji szukają u współpracowników, jakimi wartościami kieruje się firma oraz dlaczego zarobki są jawne i jakie wynikają z tego konsekwencje – dla pracowników, ale także dla organizacji? Czy proces ujawnienia wynagrodzeń był trudny i co pokazał właścicielom?
Krzysztof Masłowski – współzałożyciel i prezes VERSEO – pierwszej agencji marketingu 5.0, uważa, że jedną z najważniejszych umiejętności w najbliższym czasie będzie radzenie sobie i umiejętne korzystanie ze sztucznej inteligencji. Sam używa też Chat GPT prywatnie, o czym opowiada w podcaście.
Magda Biednik — przez wiele lat dziennikarka i redaktorka naczelna serwisów ekonomicznych (TVN24, TVNCNBC, wp.pl, Agora) a teraz także przedsiębiorczyni, trenerka wystąpień publicznych. Jako przedsiębiorczyni sama codziennie staje przed pytaniem — jak skutecznie docierać do klientów i odbiorców tworzonych przez siebie treści.
Materiał promocyjny firmy Verseo — Agencji Marketingu 5.0