marketing

Więcej o:

marketing

  • Marketing Master class. Jak działa marketing w Polsce dzisiaj?

    ? dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank Bartosz Dobrzyński ? CMO projektu fintech Arkadiusz Gwizdek ? dyrektor marketingu Skoda Dariusz Maciołek ? CMO w BNP Paribas Bank Michał Sobolewski ? dyrektor marketingu Play Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10

  • Marketing Master class. Czego możemy się nauczyć od szefów marketingu?

    ? dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank Bartosz Dobrzyński ? CMO projektu fintech Arkadiusz Gwizdek ? dyrektor marketingu Skoda Dariusz Maciołek ? CMO w BNP Paribas Bank Michał Sobolewski ? dyrektor marketingu Play Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10

  • Konferencja: Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line

    Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu online w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych

  • Kolejne odsłony Polzak Marketing 2021

    Na oba wydarzenia obowiązuje rejestracja. Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej

  • MobileMarketing pokaże potencjał marketingu mobilnego

    Marketing mobilny jest formą promocji działalności, wykorzystującą do tego celu interaktywne media np. telefony komórkowe. Niewątpliwą korzyścią wynikającą z wykorzystania kanału mobilnego jest możliwość dotarcia do konsumenta w dowolnym miejscu. W zakresie marketingu mobilnego często wykorzystuje

  • Ten rodzaj marketingu daje zarobić najwięcej influencerom

    trudny. Inaczej jest w branży odzieżowej, gdzie prowizje są niższe, ale warunki ich uzyskania także nie są wygórowane. W tego rodzaju marketingu zleceniodawca nie wskazuje konkretnej formy przekazu reklamowego. Rozlicza on jednak partnera za osiągnięty rezultat, poprzez wynagrodzenie w formie prowizyjnej

  • Polacy najlepsi w Europie w marketingu internetowym

    zwiększaniu liczby kliknięć prowadzących do witryny, a także wartości konwersji i aktywności na stronie. Zgłoszenia 15 najlepszych zespołów, wśród nich jednego z warszawskiej SGH a drugiego z poznańskiego UAM, poddano ostatecznej ocenie jury. >> Czytaj też: Ruszył Google Online Marketing Challenge 2009 W

  • E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie

    Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci. Na konferencji znajdzie

  • Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego

    i długofalowo", to także wciąż raczej kategoria "wyjątek" niż "reguła". Jak mówi Ireneusz Kutyła, dyrektor marketingu PKOl, specyfika "olimpijskiej branży" polega na tym, że pik aktywności wypada na lata olimpijskie, chociaż PKOl gros wydatków ponosi w roku przedolimpijskim. Dlatego organizacja ta hołduje

  • Golden Marketing Conference live już 1 czerwca

    ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event. A to wszystko w specjalnym, wirtualnym studio wybudowanym w Poznań Congress Center, które zapewnia możliwość realizacji #virtualEvents na najwyższym poziomie. Już 1 czerwca odbędzie się 1