Wystartowało #ilovemkt!

Właśnie ruszyła konferencja I love Marketing & Technology! Przed nami cztery dni merytorycznych prezentacji, w trakcie których wzbogacisz swoją wiedzę w dziedzinie social mediów, najnowszych technologii i marketingu, reklamy czy analityki. Dzisiaj startujemy z konferencją XSummit, dzięki której zgłębisz tajniki Customer Experience!

To już ostatnie minuty, aby dołączyć do nas dzisiaj online!

KUP BILET ONLINE

Dziś przed nami jeszcze:

Odkrywanie i budowanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń klientów. Strategia projektowania doświadczeń

Aga Szóstek

Autorka „Strategii Umami"

Nowa rzeczywistość po pandemii - przyspieszony rozwój technologii i budowanie doświadczeń klienta online. Jak skutecznie wdrażać obsługę klientów online? Oczekiwania klienta versus praktyka firm

Piotr Wojciechowski

Prezes zarządu w Fuzers

Przywództwo i rola kadry zarządzającej a skuteczne zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników

Marta Bryła-Gozdyra

CX & EX Management Mentor i Konsultant w Everbe

CX a RODO. Jak pozyskiwać przydatne pod kątem CX informacje od klientów, by czuli, że są bezpiecznie przetwarzane i przechowywane?

Wojciech Wawrzak

Radca prawny, autor bloga praKreacja.pl

Panel dyskusyjny: Customer Centricity: idea czy biznes? Jak prowadzić transformację CX, by firma zyskiwała?

Marta Łukawska-Daruk

Ekspert Customer Experience w CustomerMatters

Aleksandra Jagiełło-Bono

Ekspert Customer Experience w CustomerMatters

Personalizacja doświadczeń klienta (offline i online). Jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę?

Mirosław Mikłos

Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU

Zespół CX jako reprezentant klienta i ważny partner dla biznesu. Jakie są cele, zadania i odpowiedzialności zespołu CX-owego?

Joanna Szymańska

Customer & Employee Experience Director w Billennium

Doświadczenia klienta w Internecie - jak projektować doświadczenia sprzedając usługi i obsługując klientów w kanale online? Podsumowanie badań, case study, trendy i kierunki

Katarzyna Młynarczyk

Co-founder, Co-owner, Service Design Lead w Socjomania

ROI z CX - policzalność działań CX i EX oraz ich wpływ na rozwój firmy. Jak tworzyć business case, jak badać skuteczność działań? Case study

Marcin Charkiewicz

Dyrektor ds. klienta w Black Red White

Jak słuchać głosu klienta, by go rzeczywiście usłyszeć. Zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od klientów, wykorzystywanie w procesie projektowania nowych rozwiązań i usług? Case study

Agnieszka Mróz

Projektantka usług, badaczka

Sylwia Hull-Wosiek

Development & Creativity Manager w Concordia Design

A w kolejnych dniach czekają na Ciebie wystąpienia następujących ekspertów i ekspertek:

30 listopada (środa): I love ads & analytics

Łukasz Chwiszczuk, Dawid Bagiński, Krzysztof Wroński, Martyna Zastrożna, Mateusz Muryjas, Karol Dziedzic, Kamila Kotowska, Michał Karolczyk & Andrzej Brandt, Witold Wrodarczyk, Paulina Walkowiak, Mariya Kallagova, Maciej Wróblewski

1 grudnia (czwartek): I love social media

Artur Jabłoński, Martyna Tarnawska, Agata Patoła, Mateusz Juja, Michał Matysiak, Anna Prończuk-Omiotek, Anna Ledwoń-Blacha, Michał Sadowski, Kamil Bolek, Rafał Szymański, Sylwia Zabielska, Cezary Stacewicz

2 grudnia (piątek): I love marketing

Tomek Graszewicz, Łukasz Kępiński, Tomasz Palak, Paweł Danielewski, Janina Bąk & Maciej Lewiński, Paweł Sala, Piotr Zielonka, Marcin Gruszka, Wojtek Ławniczak, Piotr Bucki, Magdalena Urbaniak, Paweł Tkaczyk

Nie czekaj i dołącz do nas, bo szybko takiej okazji już nie będzie – kolejna edycja odbędzie się dopiero w maju!

KUP BILET NA #ILOVEMKT