To już ostatnie minuty, aby dołączyć do nas dzisiaj online!
Dziś przed nami jeszcze:
Odkrywanie i budowanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń klientów. Strategia projektowania doświadczeń
Aga Szóstek
Autorka „Strategii Umami"
Nowa rzeczywistość po pandemii - przyspieszony rozwój technologii i budowanie doświadczeń klienta online. Jak skutecznie wdrażać obsługę klientów online? Oczekiwania klienta versus praktyka firm
Piotr Wojciechowski
Prezes zarządu w Fuzers
Przywództwo i rola kadry zarządzającej a skuteczne zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników
Marta Bryła-Gozdyra
CX & EX Management Mentor i Konsultant w Everbe
CX a RODO. Jak pozyskiwać przydatne pod kątem CX informacje od klientów, by czuli, że są bezpiecznie przetwarzane i przechowywane?
Wojciech Wawrzak
Radca prawny, autor bloga praKreacja.pl
Panel dyskusyjny: Customer Centricity: idea czy biznes? Jak prowadzić transformację CX, by firma zyskiwała?
Marta Łukawska-Daruk
Ekspert Customer Experience w CustomerMatters
Aleksandra Jagiełło-Bono
Ekspert Customer Experience w CustomerMatters
Personalizacja doświadczeń klienta (offline i online). Jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę?
Mirosław Mikłos
Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU
Zespół CX jako reprezentant klienta i ważny partner dla biznesu. Jakie są cele, zadania i odpowiedzialności zespołu CX-owego?
Joanna Szymańska
Customer & Employee Experience Director w Billennium
Doświadczenia klienta w Internecie - jak projektować doświadczenia sprzedając usługi i obsługując klientów w kanale online? Podsumowanie badań, case study, trendy i kierunki
Katarzyna Młynarczyk
Co-founder, Co-owner, Service Design Lead w Socjomania
ROI z CX - policzalność działań CX i EX oraz ich wpływ na rozwój firmy. Jak tworzyć business case, jak badać skuteczność działań? Case study
Marcin Charkiewicz
Dyrektor ds. klienta w Black Red White
Jak słuchać głosu klienta, by go rzeczywiście usłyszeć. Zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od klientów, wykorzystywanie w procesie projektowania nowych rozwiązań i usług? Case study
Agnieszka Mróz
Projektantka usług, badaczka
Sylwia Hull-Wosiek
Development & Creativity Manager w Concordia Design
30 listopada (środa): I love ads & analytics
Łukasz Chwiszczuk, Dawid Bagiński, Krzysztof Wroński, Martyna Zastrożna, Mateusz Muryjas, Karol Dziedzic, Kamila Kotowska, Michał Karolczyk & Andrzej Brandt, Witold Wrodarczyk, Paulina Walkowiak, Mariya Kallagova, Maciej Wróblewski
1 grudnia (czwartek): I love social media
Artur Jabłoński, Martyna Tarnawska, Agata Patoła, Mateusz Juja, Michał Matysiak, Anna Prończuk-Omiotek, Anna Ledwoń-Blacha, Michał Sadowski, Kamil Bolek, Rafał Szymański, Sylwia Zabielska, Cezary Stacewicz
2 grudnia (piątek): I love marketing
Tomek Graszewicz, Łukasz Kępiński, Tomasz Palak, Paweł Danielewski, Janina Bąk & Maciej Lewiński, Paweł Sala, Piotr Zielonka, Marcin Gruszka, Wojtek Ławniczak, Piotr Bucki, Magdalena Urbaniak, Paweł Tkaczyk