Marka Karün, wyróżniona przez magazyn Global Brands tytułem "Najbardziej zrównoważonej marki okularów", zbudowała łańcuch swoich wartości firmowych wokół gospodarki obiegu zamkniętego, opierając się głównie na współpracy z lokalnymi społecznościami wiejskimi z Patagonii. Ich „długowieczne" okulary są wykonywane z Econyl®, czyli nylonu pochodzącego z recyklingu sieci rybackich oraz innych odpadów: metali czy tworzyw sztucznych, wyrzucanych w tej części świata. Obecnie marka robi kolejny krok w stronę zrównoważonego rozwoju, wprowadzając system oznakowania ekologicznego oraz możliwość śledzenia pochodzenia każdego produktu ze swojej oferty.
Karün Vision Express materiał reklamowy partnera
Nowa, przełomowa kolekcja okularów przeciwsłonecznych marki Karün jest dostępna w ramach kampanii "Wear What You Stand For", wyłącznie w salonach oraz sklepie online Vision Express. Przesłaniem akcji ma być zachęta odbiorców do wyboru i noszenia tego, co najlepiej opisuje ich osobiste wartości wyznawane w czasach, w których kluczowym staje się temat zrównoważonego rozwoju.
Marki po raz pierwszy zaprezentowały nową kolekcję okularów przeciwsłonecznych, zaprojektowaną wraz z hollywoodzką aktorką i aktywistką - Shailene Woodley. Gwiazda na nowo zinterpretowała klasyczne modele oprawek znanych z lat 60. i 70., wzbogacając je o akcent zrównoważonego rozwoju. Kolekcja ta składa się z bardziej awangardowych projektów, będących formą zabawy z ostrzejszymi liniami oraz nowymi kryształowymi kolorami okularów.
"Wear What You Stand For" oznacza traktowanie mody, naszych codziennych ubrań czy akcesoriów jako narzędzi do wyrażania siebie i działania na rzecz wspólnych celów - wyjaśnia Shailene Woodley, hollywoodzka aktorka i działaczka na rzecz ochrony środowiska.
Wprowadzenie do oferty nowej kolekcji okularów Karün to odpowiedź Vision Express na coraz większe przywiązanie Polek i Polaków do mody odpowiedzialnej. Jak wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego na zlecenie marki*, aż 67 proc. osób w wieku między 16 a 34 r.ż. stara się wybierać produkty modowe, których produkcja uwzględnia zarówno standardy ekologiczne, jak i społeczne. Obecnie niemal 50 proc. z nich postrzega branżę modową za jedną z najbardziej zanieczyszczających środowisko. A co ważne, za rosnącą świadomością społeczeństwa idą też zmiany w zachowaniu i wyborach konsumenckich - co drugi badany wskazuje, że chętnie sięga po ubrania i akcesoria wyprodukowane z materiałów poddanych recyklingowi.
Cieszy nas coraz większe znaczenie produktów modowych wytwarzanych zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Vision Express z optymizmem patrzy na nowe trendy, w których dużą rolę odgrywają standardy ekologiczne i wartości społeczne. Ponadto, wraz z premierą innowacyjnej kolekcji okularów przeciwsłonecznych marki Karün, potwierdzone zostało to, że materiał po recyklingu może wyglądać bardzo dobrze. Od pewnego czasu obserwujemy, że to nowy trend w wielu obszarach fashion - zaznacza Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.
Karün Vision Express materiał reklamowy partnera
*Badanie zostało przeprowadzone w dniach 1-4 kwietnia 2022 r. przez Grupę IQS na zlecenie Vision Express, na próbie 300 mieszkańców Polski w wieku od 16 do 34 r.ż.