Pandemia znacznie przyspieszyła zmianę sposobu robienia zakupów. Dużo chętniej niż kiedyś kupujemy rzeczy online, ale obsługa dynamicznie rozwijającego się rynku zakupów przez Internet to także ogromne wyzwanie dla firm logistycznych. W tym segmencie liczą się inwestycje i nowe technologie.
Większość osób, które robią zakupy online marzy o tym, by zamawiany towar do nich dotarł możliwie najszybciej, najlepiej jeszcze tego samego dnia, najpóźniej następnego. Zdają sobie z tego sprawę firmy logistyczne, które pracują nad tym, by usprawnić i przyspieszyć dostarczanie przesyłek. Wyzwanie jest duże, bo chodzi o miliony dostaw rocznie.
Jest jednak szansa, by przesyłki trafiały do nas szybciej, a to wszystko dzięki nowej inwestycji DHL. M.in. na ten temat rozmawiam z panią Anną Kanią-Okieńczyc, wiceprezeską ds. Marketingu i Doświadczeń Klienta DHL Parcel Polska i panem Arkadiuszem Stasiakiem, Wiceprezesem ds. Operacyjnych DHL Parcel Polska.
Materiał sponsorowany przez: DHL PARCEL POLSKA