DHL inwestuje kilkaset milionów złotych w Międzynarodowe Centrum Logistyczne w zachodniej Polsce. Co to oznacza dla regionu i branży logistycznej?

Rozwój segmentu e-commerce to duże wyzwanie dla branży logistycznej. Dla większości osób robiących zakupy przez internet duże znaczenie ma czas dostawy. Skrócenie tego czasu wymaga zastosowania najnowszych technologii i dużych inwestycji. Przedstawiciele DHL opowiadają nam o tym, w co firma zainwestowała kilkaset milionów złotych i co z tego wyniknie.

Pandemia znacznie przyspieszyła zmianę sposobu robienia zakupów. Dużo chętniej niż kiedyś kupujemy rzeczy online, ale obsługa dynamicznie rozwijającego się rynku zakupów przez Internet to także ogromne wyzwanie dla firm logistycznych. W tym segmencie liczą się inwestycje i nowe technologie.

Zobacz wideo

Większość osób, które robią zakupy online marzy o tym, by zamawiany towar do nich dotarł możliwie najszybciej, najlepiej jeszcze tego samego dnia, najpóźniej następnego. Zdają sobie z tego sprawę firmy logistyczne, które pracują nad tym, by usprawnić i przyspieszyć dostarczanie przesyłek. Wyzwanie jest duże, bo chodzi o miliony dostaw rocznie.

Jest jednak szansa, by przesyłki trafiały do nas szybciej, a to wszystko dzięki nowej inwestycji DHL. M.in. na ten temat rozmawiam z panią Anną Kanią-Okieńczyc, wiceprezeską ds. Marketingu i Doświadczeń Klienta DHL Parcel Polska i panem Arkadiuszem Stasiakiem, Wiceprezesem ds. Operacyjnych DHL Parcel Polska.

Materiał sponsorowany przez: DHL PARCEL POLSKA

Więcej o: