Niki Lauda

Więcej o:

Niki Lauda

  • Niki Lauda nie żyje. Historia legendy Formuły 1

    Niki Lauda zmarł 20 maja w szwajcarskiej prywatnej klinice. Trafił tam z powodu problemów z nerkami. Austriak przeszedł dwa przeszczepy ? w 2005 i 2008 roku. Od czasu wypadku na torze Nurburgring miał też poważne problemy z płucami, które zostały wówczas nadtrawione trującymi gazami. Jesienią 2018

  • Zdobądź bilety na film WYŚCIG

    lat siedemdziesiątych, pomiędzy utalentowanym angielskim playboyem, Jamesem Huntem (CHRIS HEMSWORTH; Avengers, Thor:Młot bogów) i jego zdyscyplinowanym rywalem z Austrii, Niki Laudą (DANIEL BRÜHL; Bękarty wojny, Ultimatum Bourne'a). Rozgrywający się na tle ekscytującej, spektakularnej ery wyścigów

  • Zdobądź bilety na film WYŚCIG

    wyścigów Formuły 1 ery lat siedemdziesiątych, pomiędzy utalentowanym angielskim playboyem, Jamesem Huntem (CHRIS HEMSWORTH; Avengers, Thor:Młot bogów) i jego zdyscyplinowanym rywalem z Austrii, Niki Laudą (DANIEL BRÜHL; Bękarty wojny, Ultimatum Bourne'a). Rozgrywający się na tle ekscytującej

  • Historia Formuły 1 w pigułce

    kierowców świata. Impreza ma formę piknikową, dlatego jest szansa, by zamienić kilka zdań z taki sławami jak Niki Lauda, czy Sir Stirling Moss. Tym razem zapraszamy na krótką lekcję z 62 lat historii Formuły 1, która odbyła się podczas tegorocznego Goodwood Festival of Speed: Szczepan Mroczek ZOBACZ

  • Wyjątkowy Mercedes E500 na sprzedaż

    takiego modelu byli m.in. Niki Lauda i Michael Schumacher. W 1992 roku 500E kosztował już 145 000 marek. Wyprodukowano nieco ponad 10 tysięcy egzemplarzy. Kilka z nich jeździ w Polsce. Martin Śliwa ZOBACZ TAKŻE: Kabriolet od Brabusa Brabus 800E V12 - cabrio z piekła rodem Mercedes - ogłoszenia

  • Najlepsze cytaty samochodowe

    rozejrzałem się i nie mogłem znaleźć samochodu. o którym bym marzył dla siebie. Postanowiłem, że zbuduje go sam" Niki Lauda - austriacki kierowca wyścigowy, trzykrotny mistrz Formuły 1. "Kiedy zaczynałem nosić moją czapkę dostałem za to 100 000 na rok. Teraz płacą mi 1,2 mln" Sobiesław Zasada - polski

  • Kubica wraca do domu

    i ponad 22 kilometry długości i od samego początku zaliczany był do najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych na świecie. To właśnie tu w 1976 r. tragicznemu wypadkowi uległ Niki Lauda, który nieomal spłonął żywcem w swoim bolidzie. W 1984 roku, po wieloletniej nieobecności "Ringu" w kalendarzu Formuły