see&say

Więcej o:

see&say

  • Akcje Asseco SEE wzrosły na debiucie na GPW o 15 proc.

    I połowie 2009 r. wobec 21,69 mln zł zysku netto w analogicznym okresie poprzedniego roku, wynika z raportu Asseco Poland. W I połowie 2009 roku grupa Asseco Poland miała 176,45 mln zł zysku wobec 150,77 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1417,35 mln zł wobec 1167,88 mln zł. Asseco SEE ma

  • 16 turystycznych "must see" roku 2016

    W dopiero, co rozpoczętym roku czeka na turystów mnóstwo atrakcji. Autorzy współpracujący z "Forbes Travel Guide" postarali się, by odnaleźć je w najróżniejszych zakątkach świata. Wydarzenia ze świata sztuki i sportu, luksusowe hotele i miejsca zachwycające swoją malowniczością - na tej liście jest

  • TVR powróci w pięknej formie

    się napędem, budując wolnossący silnik V8 z suchą miską olejową. Nowy TVR ma być - jak to TVR - lekki i mocny. A cena? "Ma kosztować pół ceny Ferrari, a być równie szybki" - obiecują Brytyjczycy, dodając: "Never say never"... ZOBACZ TAKŻE: Mazda MX-5 | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjna źródło: Okazje.info

  • Asseco South Eastern Europe jesienią na giełdę

    Przed wejściem na warszawską giełdę Asseco SEE może dokonać jeszcze dwóch akwizycji. Grupa Asseco jest już właścicielem dwóch spółek rumuńskich - FIBa Software i Net Consulting. Łączna wartość tych transakcji to ponad 15,6 mln euro (ok. 59 mln zł). FIBa jest producentem rozwiązań dla sektora

  • Glapiński: Nabywcy mieli za dużo pieniędzy, bo wyższe ceny akceptowali

    . Oczywiście niektórzy mieli niższą siłę nabywczą, ale inni mieli. Niektóre grupy zawodowe mają nieformalną indeksację płac - mówił Glapiński. Glapiński wyjaśnia brak podwyżek Prezes NBP mówił, że cykl podwyżek został zatrzymany, a nie zakończony. To klasyczna sytuacja wait-and-see. Zatrzymujemy wzrost stóp

  • Czysto i biało - "Wysokie Obroty" na salonie we Frankfurcie 2007

    Spacerując między stoiskami, odniosłem wrażenie, że wrogiem numer 1 wszystkich producentów jest dwutlenek węgla. Prawie każdy chwalił się obniżonym zużyciem paliwa i minimalną emisją CO2. Sposoby były różne. Mercedes pokazał auto wielkości klasy S napędzane silnikiem 1.8 łączącym zalety diesla i