social
-
Facebook wprowadza konkurencyjne ikonki dla sławetnego "like'a"
Od dzisiaj na większości opublikowanych postach możecie wyrażać swoje opinie nie tylko dając im tzw. "łapkę w górę".
Od dzisiaj na większości opublikowanych postach możecie wyrażać swoje opinie nie tylko dając im tzw. "łapkę w górę".
, które z powodzeniem mogą być zastosowane w biznesie. Była także okazją do spotkania najlepszych na rynku praktyków social media - mówi Mariusz Karbowski, koordynator cyklu konferencji z IRCenter. Owocem konferencji będzie raport wideo realizowany przez organizatora Interctvie Research Center we współpracy
milionów internautów, którzy mogli oceniać serwisy w skali od 0 - 100. W sumie zadowolenie użytkowników z social media oceniono na 70. Najwyższe noty zdobyła Wikipedia (77), a najniższe - MySpace (63) i Facebook (64). Twórców raportu zastanowił fakt, że najpopularniejszy serwis społecznościowy świata
. Burger King ze swej strony najwyraźniej odrobił pracę domową i postanowił unikać grzechów najczęściej popełnianych przez markę w social media. Joanna Sosnowska
Usługa Google Social Search jest dostępna w angielskiej wersji językowej w Google Labs, dla osób zalogowanych na swoich profilach Google. Osoby korzystające z Social Search na dole wyników wyszukiwania będą mogły często zobaczyć zestaw dodatkowych linków, oznaczonych jako "Wyniki osób
się podkreślać pozytywne materiały, które zbierają wiele "serc" (odpowiednik polubień lub "ulubionych" na innych serwisach social media). Twórcom nie udało się jednak uniknąć kilku przypadków internetowego terroru. W Secret pojawia się wiele informacji dotyczących sytuacji finansowej oraz przebiegu kariery
Dotychczasowe działania marki osiągnięte na polu social media zainspirowały marketerów Burger King w Polsce do przeprowadzenia kompleksowego projektu wizerunkowego opartego wyłącznie o kanały social media. Osią projektu będzie znany bloger, który wystąpi w nim jako ambasador marki, a
, które naruszają jego zasady. Blokowanie kont publikujących je użytkowników jest tylko pochodną procesu. Tak wygląda prawda o social media, której nie znajdziesz na kolorowych stronach zachęcających Cię do założenia konta, dołączenia do społeczności czy udostępnienia szerszej publice swojego pierwszego zdjęcia
Geo co? Niech nikogo nie dziwią nowe nazwy i śmieszne na pozór funkcjonalności. Jeszcze dwa lata temu mało kto, oprócz poważnych obserwatorów sceny internetowej inwestujących w nią niemałe pieniądze wierzył, że serwis pozwalający publikować krótkie informacje w sieci niczym komórkowe wiadomości SMS
, że takie informacje są bardzo cenne. Zwłaszcza dla przestępców, którzy dzięki nim mogą się pod nas podszyć i np. zaciągnąć pożyczkę w parabanku lub zamówić drogie usługi abonamentowe. ? mówi Marcin Zadrożny z Fundacji ?Wiedza to Bezpieczeństwo? i dodaje ? Publikując swoje dane osobowe w social media narażamy
czy podejmowane działania w tym zakresie przyniosły jakikolwiek sukces. Choć to szczególnie ważne dla firm oferujących usługi z zakresu social media, konsultantów i specjalistów ds. marketingu, kwestia ta jest równie istotna dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są obecni w sieci. Największym wyzwaniem związanym