Przekrój uruchamia płatną wersję tygodnika w sieci

Sprzedaż papierowego wydania Przekroju spada. Wydawca postanowił więc... wprowadzić opłaty za dostęp do treści w internecie.

Wrota cyfrowej wersji Przekroju mają zostać zamknięte, aby po remoncie otworzyć się jako Nawigator Przekroju. Będzie to płatna platforma dostępna zarówno na komputerach osobistych, jak i urządzeniach Apple, a później także z systemem operacyjnym Android.

Wydawca, Grzegorz Hajdarowicz, uważa, że papier w ciągu najbliższych pięciu lat przejdzie do historii. Dlatego teraz łączy redakcje tygodnika Przekrój i miesięcznika Sukces - nowym redaktorem naczelnym zostaje Artur Rumianek, szef projektu Nawigator.

Nawigator ma prezentować treści w multimedialny sposób, łącząc tekst z ilustracją, dźwiękiem i wideo. Treści, które nie będą normalnie dostępne w papierowym wydaniu. Oprócz tego wokół platformy ma zostać zbudowany swego rodzaju serwis społecznościowy dla czytelników, mający dawać im możliwość dzielenia się materiałami z innymi. I z redakcją. Bonusem ma być także dostęp do liczących dziesięciolecia archiwów tygodnika.

Cena Nawigatora i data startu projektu nie jest jeszcze znana, ma zostać podana w tym tygodniu.

Źródło: Spiders Web

K.H.

Więcej o: