Dorota Wellman w białym kuchennym fartuchu zaczęła najnowszą kampanię promocyjną Lidla. "To ona ma zastąpić Okrasę i Brodnickiego w reklamach dyskontu" - donoszą Wirtualnemedia.pl . W miastach pojawiają się billboardy z gotującą dziennikarką.
Hasłem, które zapowiada kampanię reklamową, jest pytanie: "Czy Dorota będzie szefem kuchni?". Szczegóły mamy poznać 3 września.
Na portalach społecznościowych już pojawiają się pierwsze komentarze. - Nie będzie łatwo zastąpić tych dwóch panów... - tak na wiadomość o nowej bohaterce spotów Lidla zareagował wydawca Spider's Web Mateusz Nowak.
Dorota Wellman znana jest m.in. z prowadzenia z Marcinem Prokopem śniadaniowego programu "Dzień dobry TVN". Wiosną tego roku została ambasadorką kampanii "NaroDove piękno" promującej kosmetyki Dove. Prezenterka reklamowała także jogurty Activia, a honorarium przeznaczyła na cele charytatywne.
Wellman wskoczy na miejsce Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, którzy byli związani z Lidlem od lipca 2012 roku. Sukces kampanii z kucharzami zaskoczyła samą sieć. Kampania była planowana na rok, ale później przedłużono ją na czas nieokreślony.
Została wyróżniona najbardziej prestiżową nagrodą - Złotym Effie 2013 - za najbardziej efektywną komunikację marketingową. W jej ramach rozdano klientom 1,2 mln książek z przepisami Brodnickiego i Okrasy. Kucharze wystąpili w ponad 120 spotach telewizyjnych. Czy Wellman powtórzy sukces sieci? Czas pokaże.
Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas