Pierwsza część Imagination Day to seminaria prowadzone przez międzynarodowych gości. To ludzie z wizją i pasją: dyrektorzy kreatywni wiodących agencji, prelegenci międzynarodowych festiwali reklamowych, ale też wyjątkowo inspirujący indywidualni twórcy i artyści z dziedzin około-reklamowych, takich jak: technologia, digital, muzyka, film, fotografia. Będą to : Alex Lewis, Director of Strategy / BBDO EMEA, Sam Ball, Creative Director / M&C SAATCHI, Bradley G Munkowitz, Sonia Szóstak, Brice Portolano, Claudia Helming, założycielka serwisu DaWanda z produktami DIY (Do it yourself), oraz twórca wielokrotnie nagradzany na międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lions - Joao Daniel Tikhomiroff, który zdobył aż 41 lwów!
Prelegenci opowiedzą o podążaniu za marzeniami, podzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi, ale też spektakularnymi porażkami i lekcjami, które z nich wynieśli.
Imagination Day fot. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się Pokaz Cannes Lions - niepowtarzalna okazja obejrzenia najbardziej kreatywnych filmów reklamowych nagrodzonych na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016. Prezentowane filmy wyznaczają standardy, pokazują trendy kreatywności i innowacyjności w nowoczesnej komunikacji marketingowej. "Cannes w pigułce" będzie można obejrzeć, jak co roku, w sieci kin Multikino, w 7 miastach Polski: Warszawa (Złote Tarasy, Ursynów), Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Łódź Silver Screen.
Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy. Wieczorny pokaz zainspiruje widzów, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci i poruszy. To reklamy lepsze od filmów.
Więcej informacji na stronie: www.imaginationday.pl
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Imagination Day fot. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR