Pyszne.pl poinformował o zakończeniu testowania nowej usługi. Przez cały listopad restauracje położone w centrum Warszawy mogły dostarczać jedzenie za pomocą roweru. Serwis przekonuje, że w godzinach szczytu to najszybszy, a jednocześnie najtańszy sposób dostawy.
Czytaj też: W Niemczech kurczaka zjesz u Polaka. Jak to możliwe?
Firma chce, by już w pierwszym kwartale przyszłego roku sieć lokali umożliwiających korzystanie z usługi rozrosła się.
Zaczynamy od ograniczonej grupy popularnych warszawskich lokali, ale rozwiązanie będziemy wprowadzać na coraz szerszą skalę. Do końca pierwszego kwartału 2017 rowerów będzie jeździło 5 razy więcej.
- zapowiada Piotr Czajkowski, dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
Foodpanda została przejęta Foodpanda
Pyszne.pl publikuje jednocześnie dane, które potwierdzają, że Polacy coraz chętniej zamawiają jedzenie z dostawą do domu. Połowa konsumentów nie przekroczyła 34 roku życia, a aż 70% użytkowników jest aktywnych zawodowo*. Grupą najczęściej
zamawiającą są dwu- (38%), trzy- osobowe (23%) rodziny/lokatorzy. Robią to najczęściej przez aplikację mobilną. Większość płaci on-line, ale spora część (42%) wciąż korzysta z płatności gotówką przy odbiorze.
Serwis Pyszne.pl odnotował w zeszłym roku 185 procent wzrostu. W swojej bazie ma ok. 5000 punktów. Polski rynek jest dziś wart 200 mln złotych rocznie. Według prognoz w najbliższych latach będzie dynamicznie rosnąć.
Pyszne.pl podkreśla, że dostawa za pomocą roweru jest całkowicie bezpłatna. Pozwala zatem zamówić jedzenie szybciej i taniej.