„Moda dla każdego” – brzmi zapowiedź nowego projektu Lidla, nad którym pracuje Heidi Klum. Ubrania zaprojektowane przez modelkę mają być dostępne we wszystkich krajach, w których Lidl prowadzi działalność, również w Polsce.
- Mam nadzieję, że moja kolekcja dla Lidla spodoba się klientom – powiedziała Klum. – Dała mi ona dużo radości. Cieszę się, że Lidl oferuje produkty wysokiej jakości w niskich cenach, bo moda w ogóle daje dużo radości i każdy powinien móc sobie na nią pozwolić.
Współpraca z Klum jest elementem kampanii „Lidl Fashion Week”. Kilka razy do roku w sklepach sieci oraz w sklepie internetowym będzie można znaleźć nowe kolekcje modowe. Kolekcja Heidi jest tylko pierwszą z nich.
- Heidi Klum jest bez wątpienia wspaniałym źródłem inspiracji. Modelka znakomicie
odnajduje się w świecie mody, jest osobą pełną energii i radości, a jednocześnie
twardo stąpającą po ziemi. Dzięki temu idealnie pasuje do naszej marki, jak i
klientów! Bardzo się cieszmy się, że możemy zaprezentować jej kolekcję w ramach
„Lidl Fashion Week” – komentuje Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska
Kolekcja ma trafić do sklepów jeszcze w tym roku. Nie wiadomo, co dokładnie będzie się na nią składać. Lidl zapewnia jednak, że kolekcja będzie inspirowana stylem Heidi.
Heidi Klum jest gospodynią amerykańskiego programu „Project Runaway” i „Germany's Next Topmodel” a także jurorką „America's Got Talent!”.
Na początku tego roku Lidl nawiązał współpracę z inną celebrytką – Paris Hilton sygnuje swoim nazwiskiem zestawy akcesoriów i urządzenia do włosów. Ponadto, od kilku lat w Lidlu dostępne są produkty luksusowej polskiej marki Wittchen.