Usterka rozpoczęła się przed południem, ale jak do tej pory nie udało się jej naprawić. Sprawa jest na tyle poważna, że banki informuje o niej na swojej stronie internetowej.
- Masakra! jestem wściekła bo od 10 godziny mam pilne rachunki do przelania i nie można żadnych przelewów zrobić. Rozumiem wszystko ale tyle godzin – pisze na profilu ING na Facebooku jedna użytkowniczek.
Awaria w ING gazeta.pl
Bankowcy już jednak zajmują się sprawą i przepraszają za utrudnienia.
- System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia – pracujemy już nad przywróceniem pełnej dostępności. Poinformujemy Was, gdy tylko Moje ING będzie działać poprawnie – informuje bank na swoim profili na Facebooku. Odpowiedni informacja pojawiła się też na stronie głównej serwisu.
O 20:45 ING poinformował na Facebooku, że bankowość elektroniczna została już udostępniona klientom banku. - Podstawowe funkcje systemu bankowości internetowej i mobilnej zostały już udostępnione. Pracujemy dalej nad przywróceniem pełnej funkcjonalności - napisano w komunikacie.
O problemach w korzystaniu ze swoich serwisów internetowych i części kart kredytowych, po weekendowej przerwie związanej z pracami konserwacyjnymi systemu, informuje też dziś bank Credit Agricole. Bankowcy zapewniają jednak, że jutro wszystko wróci do normy.