Kolejna książka o Słodziakach w Biedronce. Pierwsza była prawdziwym hitem

Gang Słodziaków na dobre zawładnął klientami Biedronki. Dowodem na to jest sukces książeczki o ich przygodach, która trafiła do ponad pół miliona osób. Sieć sklepów idzie więc za ciosem.

Nie ma chyba w Polsce nikogo, kto nie słyszałby o Słodziakach z Biedronki. Liczby dowodzą też, że dowcipy o polowaniu o naklejki są co najwyżej nieznacznie przesadzone. Świadczy o tym popularność nie tyle samych maskotek, ile książki o ich przygodach. Pierwsza część przygód Słodziaków "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków" trafiła do 560 tysięcy osób - tyle egzemplarzy zakupili klienci Biedronki albo wymieniając naklejki na książkę albo płacąc gotówką. 

Czytaj też: Książka o przygodach Słodziaków to hit Biedronki. 350 tys. sztuk. W miesiąc!

Biedronka idzie za ciosem - nowe przygody Słodziaków

Nie może dziwić fakt, że Biedronka postanowiła iść za ciosem i ucieszyć fanów Słodziaków ich kolejnymi przygodami w książkowej formie. Od 5 listopada w sklepach Biedronki dostępna jest druga część pt. "Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków". Podobnie jak pierwsza część można ją otrzymać za 15 naklejek bez żadnych dopłat lub zakupić bezpośrednio za 9,99 zł. 

Pierwsza część przygód szóstki przyjaciół pt. "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków" odniosła spektakularny sukces. Książka trafiła do rąk ponad pół miliona klientów naszej sieci. Docierały do nas sygnały, że nasi klienci czują niedosyt. Przygotowaliśmy więc nowe, jesienne wydanie opowieści, którą oddajemy w ręce czytelników z nadzieją, że ona także podbije serca klientów 

- mówi Bartłomiej Jarzyna, kupiec odpowiedzialny za ofertę książek w sieci Biedronka. 

Gang SłodziakówGang Słodziaków mat. prasowe

Autorką drugiej części przygód Słodziaków jest Renata Piątkowska, a ilustracje wykonał Wojciech Stachyra. Kontynuację przygód stworzył więc ten sam zespół ludzi, który napisał pierwszą część. Można powiedzieć, że Renata Piątkowska jest obecnie najlepiej sprzedającą się autorką książek w Polsce. 

Biedronka chwali się, że włączyła książki, jako element akcji lojalnościowej, by podkreślić wagę czytania dzieciom i zachęcić rodziców do spędzania czasu w gronie rodzinnym właśnie przy czytaniu. Na okładce nowej części przygód Słodziaków do czytania zachęca Wiktor Zborowski, znany aktor, który także czytał "Wieczorynkę Słodziaków", mającą już ponad 1,87 mln wyświetleń na Youtube. 

Oprócz książki do sklepów trafił też specjalny zestaw dla fanów maskotek zawierający plakat XXL z wszystkimi członkami Gangu Słodziaków a do tego kolorowankę i krótkie opowiadanie. Cena zestawu to 4,99 zł i najwyraźniej nie jest on dostępny za naklejki. 

Tegoroczna akcja Biedronki z Gangiem Słodziaków to kolejny sukces sieci w tego typu akcjach lojalnościowych. Wcześniej Biedronka podbiła serca (i kieszenie) klientów Gangiem Świeżaków. Konkurenci sieci dotychczas nie znaleźli równie popularnej odpowiedzi.