Coca-Cola Cherry wraca do polskich sklepów. Firma posłuchała klientów

"Odkryj w sobie lato" - to nowa kampania reklamowa Coca-Coli Cherry. Wystarczył niespełna rok, by wiśniowa Cola wróciła na polski rynek. Zdaniem koncernu konsumenci mieli w tym swój udział.
Zobacz wideo
Nie minął rok, a wiśniowa Cola wróciła do polskich sklepów. Powrót tego wariantu smakowego jest odpowiedzią na oczekiwania i prośby ze strony konsumentów

- przekazał dział komunikacji Coca-Cola Poland, cytowany przez Wirtualnemedia.pl.

Szybki powrót

Nowa kampania Coca-Coli promuje napoje Cherry i Lime pod hasłem „Odkryj w sobie lato”. Produkt jest reklamowany przez młodych ludzi, którzy dzięki napojom przełamują szary, zimowy krajobraz miasta. W nagraniu pojawiają się też animacje tworzące kolaż grafiki i miejskich realiów. Za realizację projektu odpowiadają stołeczny oddział MediaCom i agencja Fortis.

 

Wiśniowy klasyk

Słynna Coca-Cola Cherry pod koniec 2017 r. została wycofana ze sprzedaży. Zastąpiła ją mocno promowana Coca-Cola Zero Cukru. Decyzja była podyktowana zmianą polityki koncernu, który chciał ograniczyć kaloryczność swoich napojów.

Polacy zatęsknili za napojem, więc Cherry znów zagościła w sklepach. „Coca-Cola Cherry to najbardziej znana i najlepiej sprzedająca się na świecie wiśniowa Cola. Na światowym rynku pojawiła się dokładnie 30 lat temu – w 1985 roku, a jej premiera w Polsce miała miejsce w 1996 roku” – czytamy na stronie Coca-Cola Poland Services.