Coca-Cola Cherry wraca do polskich sklepów. Firma posłuchała klientów
Nie minął rok, a wiśniowa Cola wróciła do polskich sklepów. Powrót tego wariantu smakowego jest odpowiedzią na oczekiwania i prośby ze strony konsumentów
- przekazał dział komunikacji Coca-Cola Poland, cytowany przez Wirtualnemedia.pl.
Szybki powrót
Nowa kampania Coca-Coli promuje napoje Cherry i Lime pod hasłem „Odkryj w sobie lato”. Produkt jest reklamowany przez młodych ludzi, którzy dzięki napojom przełamują szary, zimowy krajobraz miasta. W nagraniu pojawiają się też animacje tworzące kolaż grafiki i miejskich realiów. Za realizację projektu odpowiadają stołeczny oddział MediaCom i agencja Fortis.
Wiśniowy klasyk
Słynna Coca-Cola Cherry pod koniec 2017 r. została wycofana ze sprzedaży. Zastąpiła ją mocno promowana Coca-Cola Zero Cukru. Decyzja była podyktowana zmianą polityki koncernu, który chciał ograniczyć kaloryczność swoich napojów.
Polacy zatęsknili za napojem, więc Cherry znów zagościła w sklepach. „Coca-Cola Cherry to najbardziej znana i najlepiej sprzedająca się na świecie wiśniowa Cola. Na światowym rynku pojawiła się dokładnie 30 lat temu – w 1985 roku, a jej premiera w Polsce miała miejsce w 1996 roku” – czytamy na stronie Coca-Cola Poland Services.
-
Niemcy przedłużą lockdown do końca marca. Będą jednak wyjątki
-
Polska firma podpisała umowę. Ma być zaangażowana w produkcję szczepionki przeciw COVID-19
-
Reforma OFE. Były minister finansów mówi o "półprawdach', które serwuje rząd [WYKRES DNIA]
-
Tarcza 8.0 już działa. Ważne zmiany - część przedsiębiorców może otrzymać 5 tys. zł nawet trzy razy
-
Likwidacja OFE przyjęta. Ekonomiści: Podatek od oszczędności, rząd PiS zabiera 15 proc. [KOMENTARZE]
- Rząd robi skok na pieniądze Polaków z OFE. Zabierze im 15 proc. Jak to tłumaczy? Wyjaśnia "Studio Biznes"
- Kolejne "taśmy Obajtka". Czym zajmuje się TT Plast? Wyjaśniamy
- Dopłaty do mieszkań - do rozdania aż 1,5 mld złotych. Ruszył nabór wniosków
- Podwyżki cen prądu w Polsce. Wiceminister: Drożeje i będzie drożeć co najmniej do 2030 roku
- Właścicielka restauracji ze łzami w oczach o braku pomocy. Prezes PFR: Trzeba spełniać kryteria