Marka 4F wchodzi na rynek indyjski. Początkowo tylko przez internet

W czerwcu ruszy internetowy sklep polskiej marki sportowo-outdoorowej 4F dla rynku w Indiach. Jeśli się przyjmie, firma nie wyklucza otwarcia sklepów stacjonarnych.
Zobacz wideo

Dziennik "Business Standard" z Kalkuty poinformował, że polska marka 4F uruchomi sprzedaż swoich produktów dla rynku w Indiach. Od czerwca dla tamtejszych klientów zostanie uruchomiony sklep na stronie internetowej. Marka jest w trakcie poszukiwań sportowców z czołowych klubów w kraju w celu nawiązania współpracy.

Wejście na indyjski rynek firmy OTCF, właściciela marki 4F, było możliwe dzięki współpracy z platformą Ace Turtle, która zajmie się kompleksową sprzedażą produktów 4F w Indiach. Ace Turtle wprowadzała na rynek indyjski także takie marki jak Puma, US Polo czy Ray Ban.

Zanim firma nie pozna gustów zakupowych nowej klienteli, sprzedaż będzie odbywać się za pośrednictwem strony internetowej, dedykowanej indyjskim konsumentom.

Na początek skupimy się na sprzedaży online i zobaczymy, jak zareaguje rynek. Musimy przede wszystkim zrozumieć rynek i zachowania konsumentów

- powiedział prezes OTCF Igor Klaja, cytowany przez "Business Standard".

Platforma zostanie uruchomiona w czerwcu. Początkowo będzie promować obuwie i dwie kolekcje ubrań, do sportową oraz casualową.

***

Działajmy razem na rzecz zapobiegania plastikowej epidemii. Jeśli chcesz pomóc - wpłać datek >>

embed
Zobacz wideo
Więcej o: