Z szacunkowych wyliczeń stowarzyszenia, opartych na danych z ubiegłych lat, wynika, że 2018 roku mieszkańcy USA wydadzą na subskrypcję ponad 26 miliardów dolarów - relacjonuje Wprost. Tegoroczne przychody pochodzące z subskrypcji mają natomiast wzrosnąć o 5,6 mld dolarów w stosunku do przychodów z ubiegłego roku.
Consumer Technology Association wyliczyło, że wyjątkowo wysokie przychody z subskrypcji odnotuje w tym roku branża wideo, w której prym wiodą takie usługi jak Netflix, Amazon Prime Video i HBO GO. Szacuje się, że w 2019 roku zarobią one wspólnie 17,7 mld dolarów (to o 25 proc. więcej niż w roku ubiegłym). Duży wzrost przychodów odnotuje także branża audio. W tym segmencie najwięcej zarabiają Spotify oraz Apple Music. Zarobki firm streamingujących muzykę mają wynieść 8,4 mld dol.
Szacuje się, że w 2020 roku łączne przychody branży audio i wideo z subskrypcji sięgną 32,3 mld dolarów.