Nowy system sprzedaży w sklepach H&M to przede wszystkim duża wygoda dla klientów - będą mogli oni rozłożyć wydatki w czasie i zwrócić produkt jeszcze przed uiszczeniem płatności. Jak działa ten system?
Aby skorzystać z opcji „kup teraz, zapłać później”, klienci H&M będą musieli mieć przy sobie telefon z wgraną aplikacją firmy. Po wyborze ubrań udadzą się do kasy, gdzie zeskanują kod QR. W odpowiednim czasie otrzymają także przypomnienie o konieczności uregulowania rachunku. System ten nie zlikwiduje kolejek w sklepach, ale da klientom większą elastyczność w zarządzaniu własnymi pieniędzmi.
System „kup teraz, zapłać później” działa już w sklepach H&M w Szwecji, a teraz wprowadzany jest do holenderskich placówek marki. Później przyjdzie kolej na sklepy w Belgii. Kiedy nowe rozwiązanie zacznie funkcjonować w Polsce? Tego nie wiadomo, jednak firma zapewnia, że będzie je wdrażać na kolejnych rynkach europejskich - pisze Spider's Web.