Donuty to znany z amerykańskich filmów przysmak, który można uznać za odpowiednik polskich pączków. Jedyną różnicą jest charakterystyczna dziurka w ich środków.
KFC łączy donuty i kurczaki. Na razie testy w trzech miastach
Stany Zjednoczone słyną z niebanalnych rozwiązań i eksperymentowania nawet w kwestiach mieszania potraw. Nie będzie w tym więc nic dziwnego, jeśli pomysł okaże się sukcesem. Sieć KFC rozpoczęła sprzedaż donutów z kurczakiem od początku tego tygodnia za kwotę 5,49 lub 5,99 dolarów w zależności od wielkości dania.
Na razie odbywa się ona jednak w lokalach w trzech miastach - Norfolk i Richmond w stanie Wirginia oraz w Pittsburgh w Pensylwanii. Nie wiadomo jak długo potrwają testy tej oryginalnej potrawy i jak duże zainteresowanie zadecyduje o wprowadzeniu jej w całej sieci.
Amerykański fast food nie po raz pierwszy decyduje się na eksperymentalne rozwiązania. Przed kilkoma laty zdecydowano się wprowadzić w Indiach jadalne miseczki.
KFC, znane również jako Kentucky Fried Chicken, powstało w 1930 roku w USA, stając się jednym z najbardziej rozpoznawalnych fast foodów na świecie. Obecnie posiada ponad 22 tys. lokali w 138 krajach świata. W Polsce KFC pierwszy raz pojawiło się w 1995 roku w Szczecinie i rozrosło się do liczby ponad 250 restauracji.