Jak podaje portal bankier.pl problemy z logowaniem do konta pojawiały się przy próbach autoryzacji. Pierwsza awaria została potwierdzona przez rzecznika prasowego mBanku, który zapewnił, że od godziny 9 problemy zostaną usunięte.
Jak się okazuje około godziny 11 klienci ponownie zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do kont - zwłaszcza do logowania oraz płatności w systemie BLIK. Problemy z autoryzacją nie pojawiają się jednak u wszystkich klientów banku.
Klienci skarżą się jednak na długi czas oczekiwania oraz brak informacji na stronach banku oraz jego portalach społecznościowych. Pod jedną z wiadomości na Facebooku pojawiła się odpowiedź mBanku, który zapewnia, że trudności powinny minąć - Występowały chwilowe utrudnienia w dostępie do serwisu transakcyjnego. Aktualnie już możesz się logować. Przepraszamy za niedogodności.
Klienci mBanku, którzy stwierdzą problem z logowaniem do konta powinni zgłaszać awarię na infolinię banku, która dostępna jest po numerem 801 300 800 (telefony komórkowe i stacjonarne) oraz 783 300 800 (telefony komórkowe).