Klienci Neckermann Polska w opałach. "Zamiast odpoczywać trzeba zbierać rachunki"

Niektórych klientów biura Neckermann Polska, które ogłosiło niewypłacalność, spotkały niemiłe sytuacje w hotelach. Co robić, kiedy zostaniemy "aresztowani" przez właściciela obiektu? Czy można dokończyć urlop, czy lepiej zająć się zbieraniem rachunków. Gość programu "Studio Biznes" odpowiedział nie tylko na te pytania.

Upadek biura podróży Neckermann Polska sprowadził na część jego klientów kłopoty. Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora departamentu kultury, promocji i turystyki mazowieckiego urzędu marszałkowskiego, w programie "Studio Biznes", emitowanym na żywo, wyjaśniła co robić w sytuacjach, kiedy zaskakuje nas bankructwo naszego biura podroży. Jak sprawić, by ciężka sytuacja nie stała się koszmarem?

Zobacz wideo

Następny program "Studio Biznes" już za tydzień. Emisja o godz. 12.00 na stronie głównej Gazeta.pl

Więcej o: