Dzisiaj Neckermann Polska złożył wniosek o niewypłacalność, co oznacza, że Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego skoordynuje pomoc dla poszkodowanych. Obecnie poza granicami naszego kraju znajduje się 3,6 tys. turystów. Niektórzy z nich znajdują się w trudnej sytuacji. Wczoraj informowaliśmy o incydentach związanych z wyrzuceniem ich z hoteli. Ich sytuacja cały czas jest dynamiczna, ale MSZ informuje, że zapewni wszelką pomoc.
Neckermann Polska niewypłacalne. Gdzie mogą dzwonić turyści?
Turyści mogą kontaktować się z Centrum Operacyjnym czynnym przez 24 godz. na dobę, które znajdą pod numerem: +48 22 522 29 00.
Dowiedz się więcej: Upadek Thomas Cook. Klienci biura uziemieni również w Polsce. Będą loty z Krakowa
Poszkodowani klienci mają możliwość skontaktowania się również bezpośrednio z mazowieckim Urzędem Marszałkowskim, a dokładniej z Departamentem Kultury, Promocji i Turystki - pod numerami: +48 22 597 95 40, +48 22 597 95 43, +48 22 597 95 45 oraz +48 22 597 95 41. Z urzędem można komunikować się również za pomocą maila (dkpit@mazovia.pl).
Na stronie bip.mazovia.pl możemy również znaleźć komunikat dotyczący osób, które zawarły umowy z biurem podróży Neckermann Polska.
Osoby, których wyjazdy zostały odwołane, mogą pisać na mail: nm.odwolania@allianz.com bądź dzwonić na czynny w godz. 8-16. numer: +48 22 563 11 00.
Czytaj także: Klienci Neckermann mogą występować o zwrot 100 proc. kosztów wakacji. Zapłaci ubezpieczyciel